Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Orzeźwiająca kampania reklamowa Lech Shandy

Orzeźwiająca kampania reklamowa Lech Shandy
2012-07-05

Kompania Piwowarska S.A. rozpoczęła intensywne działania promocyjne marki Lech Shandy. Po obecności na Juwenaliach, gdzie kontakt z marką miało prawie milion studentów oraz premierowej emisji spotu reklamowego podczas największego piłkarskiego święta w Polsce, a także starcie kampanii outdoor’owej nadszedł czas na dalszy ciąg szeroko zakrojonej kampanii reklamowej.

Obejmuje ona Lech Shandy Tour – cykl eventów nad polskim morzem oraz spot reklamowy emitowany w największych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzone są działania w Internecie i social media. Działania marketingowe mają zasięg ogólnopolski i będą prowadzone do końca sierpnia.

Shandy Tour rozpoczęło się 3 lipca w Dziwnowie, by następnie, co 3 dni zmieniać lokalizację eventów, czyli Stref Orzeźwienia. W Strefach Shandy będą organizowane turnieje siatkówki plażowej, spinning przy asyście profesjonalnego trenera oraz spaceball. Hostessy poczęstują idealnie schłodzonym Lechem Shandy. Natomiast dla osób, które wolą odpoczywać na słońcu, przygotowane zostały chillout zone. Będą leżanki i hamaki do ciągłej dyspozycji, a wieczorami, DJ’e zaproszą na silent disco, gdzie każdy znajdzie swój ulubiony beat.

Wsparcie marketingowe Shandy Tour prowadzone jest w innowacyjny sposób m.in. poprzez Jet Bike’i, czyli mobilne nośniki na czterech kołach z informacjami odnośnie Stref Shandy spotkać je będzie można w każdej nadmorskiej miejscowości na trasie Shandy Tour. Dodatkowo, w telewizji i Internecie orzeźwienie konsumentom już od czerwca niesie pełen energii spot reklamowy http://www.youtube.com/watch?v=NvPktd4GRx8&feature=plcp. Wraz z kampanią outdoor’ową stanowi on preludium orzeźwienia, jakie Lech Shandy przyniesie podczas serii event’ów n-a bałtyckiej plaży oraz na Mazurach.

Kampanię reklamową Lecha Shandy realizuje agencja McCann Erickson. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za aktywności w internecie odpowiada agencja John Pitcher Interactive. Materiały POSM przygotowała agencja Afekt oraz Locomotive. Koncepcję i organizację event’ów realizuje agencja ASPE, natomiast Jetline outdoor jest odpowiedzialny za kampanię na Jet Bike’ach. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.


Źródło: Signs.pl [za:] Kompania Piwowarska S.A.