Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Odzież reklamowa – jaka najskuteczniejsza?

Odzież reklamowa – jaka najskuteczniejsza?
2012-01-16

Odzież reklamowa - może być stosowana do identyfikacji konkretnej grupy ludzi jako „ekipa” danej firmy bądź też jako zwykły podarunek dla klientów lub kontrahentów, w którzy nosząc taką odzież jednocześnie reklamują firmę od której ją otrzymali w swoim środowisku.

Należy jednak pamiętać, iż nie wystarczy wyłącznie do zakupu produktu dołączyć powiedzmy polo z logo firmy mając nadzieje, że konkretny odbiorca pierwsze co zrobi po powrocie do domu to ubierze ją i będzie „paradował” wśród sąsiadów pokazując jaką to świetną koszulkę dostał „gratis”. Rzeczywistość bywa jednak całkowicie inna.

Oczywiście odzież reklamowa jest jak najbardziej skuteczną formą przekazu, lecz należy pamiętać że należy podejść do tego tematu skrupulatnie.

Większość społeczeństwa ma coraz to wyższe wymagania odnośnie jakości produktów, które nabywają lub otrzymują, nawet za darmo. Dlatego też warto zaciekawić,  w pewien sposób przyciągnąć i zachęcić odbiorcę do założenia właśnie naszej koszulki. Jak? Bardzo proste! Jeżeli dany pracodawca stawia na dużą, zauważalną grafikę, to należy pamiętać, aby nie wyszywać wielkiego loga na plecach w jaskrawych kolorach, lecz sprytnie wkomponować znak identyfikacji wizualnej w jakąś ciekawą grafikę większych rozmiarów.

Równie istotnym elementem jest jakość danego produktu. Wiadomo, iż kupujący odzież reklamową nie chcą wydawać kroci na zwykłą polówkę, lecz nie powinno się to wiązać automatycznie z najniższą z możliwych. Wiadomo, że odzieży reklamowej nie zakładamy na ważniejsze okazje, lecz jeżeli jest ona przyjemna do użytkowania możemy być pewni, iż nie zostanie ona użyta np. tylko do majsterkowania w garażu.

Pamiętajmy również, iż wiele firm zapewnia swoim pracownikom konkretną linię ubrań powiązanych z kolorystyką używaną przez dane przedsiębiorstwo. W tym aspekcie także należy zwrócić uwagę na jakość, gdyż mimo iż w wielu firmach jest to wymóg, aby takową nosić, to nie jest zabronione zasłaniać jej inną np. bluzą – dlatego warto zwrócić choć trochę swojej uwagi na projekt takiego „uniformu”, który jeżeli nie będzie zwykłą, „drapiącą” bluzką z małym poszarpanym logiem na pewno będzie z ochotą i przyjemnością noszony przez naszych pracowników.

Ogólnie podsumowując odzież reklamowa jest jak najbardziej skuteczną formą reklamy, gdyż odpowiednio przemyślana i wykonana pozwoli dotrzeć z naszą marką w najróżniejsze środowiska – nawet począwszy od zwykłych garaży kończąc na supermarketach, w których powiedzmy „za darmo” zapewniamy sobie mobilną reklamę wśród wielu potencjalnych odbiorców. Dlatego pamiętajmy – warto się wyróżniać, ale w wygodny i wysokiej jakościowy sposób:)

 

Żródło: www.grkoncept.pl/blog