Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Odświeżamy reklama.pl na wiosnę!

Odświeżamy reklama.pl na wiosnę!
2011-03-18

Rusza kampania promocyjna reklama.pl „Wiosenne odświeżenie”. To nie tylko zaproszenie dla wykonawców z branży reklamowej do specjalnych promocji, ale też sygnał, że po zmianie właściciela, serwis przejdzie metamorfozę, która ma uczynić go jeszcze bardziej atrakcyjnym dla zleceniodawców i zleceniobiorców.

 

- Jesteśmy już katalogiem firm z branży oraz ich produktów i usług. Teraz przyszedł czas, żebyśmy stali się miejscem, w którym zlecenia same ich znajdują i w którym oni mogą dotrzeć do wszelkich niezbędnych im informacji – przedstawia główny cel serwisu jego nowy właściciel, Dariusz Ledniowski.

 

Obok planowanych zmian graficznych, które mają uczynić stronę główną i poszczególne zakładki bardziej przejrzystymi, już wprowadzone zostały nowe abonamenty. Inaczej niż do tej pory, wykonawcy wykupują je z miesiąca na miesiąc, a ceny (od 50 do 200 zł) różnicują możliwości promowania swojej firmy w serwisie i korzystania z poszczególnych funkcji reklama.pl. Teraz mogą się na nie skusić nawet ci, którzy do tej pory nie znajdowali dla siebie odpowiedniej kategorii – tych ma przybyć zarówno w katalogu wykonawców jak i w katalogu realizacji.

 

Nie zabraknie też wyjątkowych wiosennych promocji. W ramach „Wiosennego odświeżenia” wykonawcy, którzy wykupią dowolny abonament przed końcem maja, będą mogli zamieścić swoje realizacje w specjalnym wiosennym katalogu.

 

- To propozycja dla tych, którzy mają w ofercie gadżety reklamowe, druk, poligrafię, fotografię reklamową, sprzęt wystawienniczy, standy i wszelkie inne produkty i usługi z branży. Ważne jest, żeby pokazali coś nowego, kolorowego, może przywołującego na myśl Wielkanoc, majówkę, targi sezonowe lub po prostu wiosnę i w ten sposób przyciągnęli uwagę zleceniodawców – tłumaczy Małgorzata Poremba z działu handlowego reklama.pl.

 

Równolegle mają być prowadzone mniejsze akcje promocyjne. Na przykład z początkiem kwietnia serwis chce przyciągnąć... tych, którzy planują swój ślub. Reklama.pl ma być dla nich najprostszą drogą do znalezienia wykonawców zaproszeń, fotografii, czy etykiet na butelki. Potem ruszą następne akcje, dzięki którym kolejne zlecenia łapać będą firmy z poszczególnych kategorii branży reklamowej.

 

Przybędzie też form promocji na stronach serwisu, z których mogą korzystać wykonawcy z branży, a laicy poszukujący skutecznej reklamy, znajdą w serwisie nowe informacje i wskazówki, które pomogą im wybrać najlepszego wykonawcę reklamy ich firmy, usług czy produktów.


Dowiedz się więcej kontaktując się z naszym działem sprzedaży!