Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Nowy wymiar Internetu i odświeżona marka Heyah

Nowy wymiar Internetu i odświeżona marka Heyah
2012-03-09

Heyah wprowadziła na rynek pionierskie rozwiązanie Freeyah. Usługa pozwala użytkownikom sieci Heyah na całkowicie darmową komunikację. Wprowadzeniu nowatorskiego rozwiązania towarzyszy zmiana wizerunku marki Heyah.

Nowa Heyah jest bardziej!


Wprowadzeniu na rynek nowej oferty Heyah towarzyszą zmiany marki o charakterze strategicznym i wizerunkowym. Heyah zmienia się wraz ze swoimi użytkownikami - młodymi ludźmi, którzy spełniają się w relacjach, mają aspiracje, chcą żyć intensywnie. Odświeżona marka Heyah jest bardziej: bardziej internetowa, bardziej multimedialna, jeszcze bardziej bliska młodzieży.

Heyah nie rozstaje się z dobrze znaną wszystkim łapą. Zmienia się jednak jej kolorystyka. Jednostajną czerwień zastąpi wzór różnobarwnych figur geometrycznych, które mają odzwierciedlać dynamizm marki, dla której od zawsze najważniejsze były i są Niezwykłość, Zaskoczenie i Energia.

Zdecydowaliśmy się na zachowanie najsilniejszego elementu wizualizacji Heyah - kształtu łapy. Jest to doskonale znany wszystkim Polakom element wyróżniający markę. Ponieważ w ostatnich latach poczucie estetyki wśród młodych ludzi uległo zmianie. Zmianie ulega świat i wrażenia przez niego dostarczane, dlatego postanowiliśmy, ze i Heyah będzie dostarczać nowe wrażenia. Dlatego łapa wypełniła się różnymi kolorami i wzorami, zwanymi przez nas patternami – mówi Grzegorz Bors, Członek Zarządu PTC d/s. Marketingu i Sprzedaży.
Kampania reklamowa Heyah - nic już nie będzie takie samo!


Kampania reklamowa, promująca nowy wymiar Internetu w Heyah i kolorowe logo marki, obejmuje szerokie spektrum mediów. Spoty 15- i 30- sekundowe emitowane są w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, a także w kinach. Ponadto możliwość darmowej komunikacji, aplikacja Freeyah i nowy wymiar marki komunikowane są w prasie, na wybranych portalach internetowych, w mediach społecznościowych, na wiatach przystankowych oraz w pojazdach komunikacji miejskiej. Komunikację przygotował Departament Komunikacji Rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową G7, Engine, Interactive Solutions i domem mediowym Starcom.


Źródło: Signs.pl [za:] Polska Telefonia Cyfrowa