Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Nowy kanał dla kobiet startuje 20 lipca

Nowy kanał dla kobiet startuje 20 lipca
2011-07-11

20 lipca portfolio Viacom International Media Networks poszerzy się o nowy, międzynarodowy kanał rozrywkowy skierowany do kobiet – Viacom Blink!. To wspólny projekt koncernu oraz firmy Endemol – znanego na świecie producenta programów. Polska będzie pierwszym rynkiem, na którym nowy kanał rozpocznie nadawanie.

 

Dostęp do stacji w momencie jej uruchomienia będą mieli abonenci m.in. sieci Multimedia Polska.

Dodatkowo, między 20 lipca a 19 sierpnia Viacom Blink! będzie niekodowany w przekazie satelitarnym, dzięki czemu duża grupa widzów korzystających z cyfrowych zestawów satelitarnych będzie miała możliwość zapoznania się z ofertą kanału bez ponoszenia opłat. W ciągu najbliższych miesięcy Viacom Blink! trafi również do oferty kolejnych operatorów w Polsce, w tym do telewizji nowej generacji N.

W ramówce stacji znajdą się znane na świecie seriale, m.in. „Rozpalić Cleveland” czy „Ekipa ratunkowa”, programy lifestyle`owe, rozrywkowe i reality shows, a także programy i seriale dokumentalne (m.in. „Sekrety zbrodni”).

20 lipca uruchomiona zostanie również strona internetowa Viacom Blink!, w pełni zintegrowana z profilem kanału na Facebooku. Poza informacjami o programach, na stronie oraz na profilu społecznościowym znajdą się artykuły lifestyle’owe. Użytkownicy będą mieli też możliwość obejrzenia programów online już dzień po premierze telewizyjnej.

Sprzedażą czasu reklamowego kanału zajmuje się dom sprzedaży kanałów tematycznych AtMedia, który obsługuje także pozostałe kanały z rodziny Viacom International Media Networks w Polsce.

 

Źródło: Marketing przy Kawie