Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

NOWOCZESNY CRM W BRANŻY REKLAMOWEJ

NOWOCZESNY CRM W BRANŻY REKLAMOWEJ
2015-05-29

 

Wybór oprogramowania dla firm działających w branży reklamowej nie należy do najprostszych. Od nowoczesnego systemu oczekujemy wsparcia do szybkiej, bieżącej obsługi klientów oraz sprawnego zarządzania zleceniami i projektami. Spotykamy się z wieloma produktami na rynku, które proponują szereg rozwiązań ułatwiających pracę na poszczególnych etapach realizacji zadań. Podejmując decyzję o wyborze lub zmianie rozwiązania, warto zwrócić szczególną uwagę na kilka aspektów, które mają duże znaczenie w dalszej pracy całego zespołu.

 

  

Czym właściwie jest system CRM?

 

Na dzień dzisiejszy programy CRM to nie tylko wygodne narzędzia do zarządzania, obsługi bieżącej klientów. Ważnymi elementami systemów jest również ich elastyczność i funkcjonalność, dzięki czemu korzyści z uruchomienia CRM odczują zarówno małe jak i większe firmy. Integracja działań, skupiająca na sobie wsparcie sprzedaży i prowadzenie projektów/zleceń, jest jednym z najważniejszych elementów systemu. Zarządzanie projektami w rozwiązaniach CRM pozwala na wparcie wszelkiego rodzaju kampanii marketingowych i eventów w oparciu o współpracę z wieloma osobami. Są one również cennym narzędziem w przypadku obsługi targów, konferencji oraz szkoleń.

 

 

Na co zwracać uwagę?

 

Jednym z ważniejszych aspektów systemu CRM powinna być jego przejrzystość oraz możliwość konkretnego przypisania grupy osób realizujących dane projekty. Pozwala to na przydzielanie uprawnień oraz tworzenie hierarchicznej struktury realizowanych zadań oraz zapisywanie dokumentacji projektowej w plikach dowolnego formatu. Narzędziem pomocniczym w tego typu działaniach są również dzienniki zdarzeń i pełna historia wykonywanych czynności zapisywana w systemie. To pozwala na czytelne administrowanie projektami w firmie.

 

 

Najważniejszy jest Klient.

 

Podczas realizacji projektów istotną częścią systemu CRM jest również rejestracja kontaktu bieżącego z klientem. Rozmowy, ustalenia telefoniczne lub kontakt mailowy (dzięki integracji z programami pocztowymi) pozwala zebrać w jednym miejscu wszystkie informacje. Tego rodzaju funkcjonalności pozwalają na sprawne monitorowanie i planowanie działań jak również rejestrację i ewidencję w systemie - cała wiedza o kliencie lub projekcie jest zebrana bezpiecznie w jednym miejscu.

 

 

Oszczędzaj czas poprzez planowanie.

 

Ważnym punktem, o którym nie można również zapomnieć w przypadku wyboru CRM, jest możliwość szczegółowego planowania i rozliczania projektów, w szczególności średnio i długoterminowych. W tym celu ważną zaletą jest funkcja automatycznych powiadomień o nowych zadaniach, statusie ich realizacji oraz terminach wykonania - w formie e-mail lub SMS. Czynnikiem usprawniającym wyżej wymienione czynności jest również kategoryzacja oraz grupowanie zadań i kontaktów.

 

 

Przetestuj zanim kupisz!

 

Przed faktycznym wdrożeniem danego rozwiązania warto skorzystać z oferowanych okresów testowych lub wersji demonstracyjnych. Przez ten czas sprawdzimy, jak dane rozwiązanie funkcjonuje w naszych realiach, na naszych rzeczywistych danych, oraz jak wpisuje się w model funkcjonowania organizacji. Taki test na żywym organizmie pozwoli uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania, a wsparty dodatkowym szkoleniem zapewni optymalny wybór.

 

 

Jednym z rozwiązań, które idealnie wspomaga działania na rynku reklamy, jest system CRM Vision (www.crmvision.pl), obecny na rynku już od ponad 7 lat. Gwarantem skutecznego wdrożenia jest wieloletnie doświadczenie producenta w tworzeniu oprogramowania CRM do zarządzania projektami i sprzedażą, poparte wdrożeniami u ponad 1000 klientów z całej Polski.

 

 

Dzięki wdrożeniu systemu CRM Vision firma osiąga korzyści w postaci:

- wyższej jakości obsługi kontrahentów,

- lepszej komunikacji pomiędzy pracownikami,

- szybszego wyszukiwania potrzebnych informacji,

- bezpieczeństwa i kontroli nad powierzonymi zadaniami pracowników,

- wzrostu efektywności całej firmy,

- obniżenia kosztów związanych z prowadzeniem projektów.

 

 

Przekonaj się jak prosty może być Twój biznes z CRM Vision. Zobacz wersję DEMO na stronie:www.crmvision.pl lub umów się na zdalną prezentację.

 

 

Program CRM Vision można swobodnie przetestować bezpłatnie przez 30 dni - szkolenie i import danych są wykonywane gratis!

 

 

 

CRM VISION:

www.crmvision.pl

INFOLINIA:

58 500 55 85 (pn-pt 8-16)

EMAIL:

biuro@crmvision.pl