Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Niecodzienny pokaz mody – odkurzacze na wybiegu

Niecodzienny pokaz mody – odkurzacze na wybiegu
2012-06-05

Agencja GlobalBrand Institute, dla niemieckiej marki odkurzaczy premium SEBO, zaprojektowała niecodzienny event promujący produkty klienta. W niedzielę, 3 czerwca, na terenie Soho Factory w Warszawie odbył się prawdopodobnie pierwszy na świecie pokaz odkurzaczy na wybiegu dla modelek.


Podczas ostatniej, XVI edycji gali Moda&Styl – jednej z największych imprez modowych stolicy – odbył się niecodzienny pokaz designerskich odkurzaczy niemieckiej marki SEBO. Modelki, których kreacje zostały dobrane specjalnie do wyglądu każdego odkurzacza, zaprezentowały 7 innowacyjnych odkurzaczy kolumnowych serii SEBO Felix 1 Premium. Fun, Classic, Ice Blue, Rosso, Platinum, White oraz Crystal – ozdobiony tysiącem kryształów Swarovskiego – to kolekcja designerskich odkurzaczy, które wyglądem i charakterem nawiązują do kolorowej estetyki vintage.


SEBO to największy i najbardziej znany na świecie producent wysokiej klasy odkurzaczy. Linia odkurzaczy Felix marki SEBO to kolekcja  designerskich odkurzaczy dostępnych obecnie także na polskim rynku. Firma posiada ponad 320 innowacyjnych patentów technologicznych i jest producentem odkurzaczy pod marką własną oraz dla wielu innych znanych firm.


– Pomysł, żeby zorganizować specjalny pokaz odkurzaczy na wybiegu, bardzo nam się spodobał. Każdy z odkurzaczy Felix ma swój niepowtarzalny charakter i styl, więc zestawienie ich z modelkami w stylistyce vintage było bardzo naturalne. Chcielibyśmy, aby odkurzacze Felix były jak luksusowy dodatek dla nowoczesnej kobiety, postrzegany na tej samej zasadzie co nowa torebka czy designerski kapelusz – mówi Marlena Waśniewska, marketing support manager z SEBO Polska.


Wydarzenie przyciągnęło gości nie tylko ze świata mody, ale również biznesu, rozrywki oraz kultury. Galę swoim występem uświetnił genialny występ Amili Zazu. Wśród zaprezentowanych na wybiegach marek znalazły się damskie i męskie kolekcje ubrań, ekskluzywnej bielizny oraz toreb.

Źródło: Agencja GlobalBrand Institute