Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Namioty reklamowe - wizytówka Twojej firmy

Namioty reklamowe - wizytówka Twojej firmy
2019-02-12


Namioty reklamowe są doskonałym sposobem na promocję firmy. Mają możliwość nadania im niemal dowolnej kolorystyki, nadrukowania sloganu, logotypu, fotografii, nazwy marki itp. Możliwości wykorzystania tak dużej powierzchni na promocję firmy jest bardzo wiele. Odpowiednie wykorzystanie namiotu reklamowego pozwala na tworzenie wśród klientów pożądanej świadomości marki oraz ułatwia im jej rozpoznawanie na różnych wydarzeniach.

Namiot reklamowy pełni także bardziej praktyczną funkcję - umożliwia stworzenie firmowego stoiska, które będzie odwiedzane przez wielu potencjalnych klientów, a także ochrania pracowników przed np. nieprzyjazną aurą. W związku z tym warto zadbać, aby był solidny, a przy tym stanowił wizytówkę marki oraz wyraźnie wyróżniał się na tle konkurencji.

Przede wszystkim jakość

Decydując się na zakup namiotu reklamowego warto zadbać, aby nadruk został wykonany w zapewniającej wysoką jakość technologii.Tylko wtedy uzyska się gwarancję, że będzie on należycie się prezentował oraz skutecznie promował markę przez długi okres czasu.

Profesjonalna firma powinna także przygotować wizualizację gotowego namiotu (jeszcze na etapie zamówienia) oraz w razie potrzeby pomóc w przygotowaniu i dostosowaniu projektu graficznego. W końcu to wygląd namiotu jest kwestią, która przesądzi o sposobie w jaki podczas wydarzeń będzie odbierana marka.

Mobilność i solidne wykonanie

Wyzwaniem stojącym przed konstruktorami namiotu jest zapewnienie mu bardzo dużej wytrzymałości, przy jednoczesnym zachowaniu lekkiej wagi. Ma to duże znaczenie podczas wydarzeń, na których pojawia się konieczność szybkiego rozłożenia stoiska. Zazwyczaj w tym celu stosuje się wysokiej klasy, wzmacniane aluminium. Inne rozwiązania nie gwarantują takiej wytrzymałości, przez co mogą negatywnie wpływać na żywotność namiotu oraz na jego odporność na wiatr i deszcz. Warto wspomnieć, że stalowe stelaże są zazwyczaj ciężkie, a przez to obniżają komfort użytkowania takiego namiotu, utrudniają także jego transport oraz wydłużają czas montażu.

Kolejna ważną kwestią jest obecność zaawansowanych systemów składania i rozkładania namiotu reklamowego. Jedynie najlepsze firmy mogą pochwalić się w tej sferze własnymi, autorskimi rozwiązaniami. Przykładem, który warto w tym momencie wspomnieć jest firma VITABRI, która posiada na swoim koncie liczne patenty konstrukcyjne.

Namioty reklamowe spisują się idealnie na targach branżowych, podczas imprez sportowych, kulturalnych, charytatywnych, na imprezach rodzinnych, w handlu oraz wielu innych sytuacjach.