Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Największe europejskie święto reklamy i druku odbędzie się w Polsce. 18. edycja RemaDays Warsaw już wkrótce

Największe europejskie święto reklamy i druku odbędzie się w Polsce. 18. edycja RemaDays Warsaw już wkrótce
2023-01-26


Kluczem do rozwoju w biznesie jest integracja branży. Europejskim liderem i najbardziej merytoryczną platformą w sektorze reklamy i druku jest RemaDays Warsaw, które odbędzie się w dniach 1-3 lutego 2023 roku w Ptak Warsaw Expo. 

Międzynarodowe targi reklamy i druku RemaDays Warsaw to wieloletnia tradycja integracji sektora w połączeniu z walorami edukacyjnymi i networkingowymi. Już od 2005 roku stanowią one europejską platformę dla przedsiębiorstw oraz przestrzeń do prezentacji innowacji, wytyczania trendów i rozmowy o kolejnych krokach w rozwoju branży. 

Biznes na RemaDays Warsaw 2023

18. edycja RemaDays Warsaw to wydarzenie w kontraktacyjnej formule, pozwalające na szerokie rozbudowanie bazy kontrahentów. Trzy dni eventu wypełnione będą spotkaniami biznesowymi przedsiębiorstw działających w sektorze. Wśród nich będą wiodący europejscy producenci i dystrybutorzy maszyn i materiałów do druku, poligrafii i produkcji reklamowej, nowych technologii, czy też twórcy upominków i tekstyliów reklamowych wraz z opakowaniami i produkcją poligraficzną. Zakres branżowy wydarzenia został dodatkowo poszerzony o usługodawców z dziedziny reklamy wizualnej i nośników reklamowych, reklamy świetlnej, POS, a także media i wyposażenia miejsc sprzedaży. 

Tym samym uczestnicy wydarzenia otrzymają niepowtarzaną okazję do zaznajomienia się z szerokim spectrum ofert i analizy najkorzystniejszych rozwiązań. Będą mogli skorzystać z niedostępnych w innych okolicznościach rabatów i atrakcyjnych cen, a także skrócić procesy negocjacyjne dzięki spotkaniom z osobami decyzyjnymi u kontrahentów. Wystawcy dotrą natomiast do klientów zainteresowanych ich usługami, redukując koszta skutecznej reklamy. Dostaną jednocześnie narzędzia do analizy konkurencji i otworzą się na międzynarodową klientelę. 

Edukacja na RemaDays Warsaw 2023

Innym istotnym i wyróżniającym RemaDays Warsaw wśród konkurencji czynnikiem jest duży nacisk położony na aspekty edukacyjne. Ponad trzydziestu uznanych w branży prelegentów - doświadczonych praktyków i znawców sektora - przeprowadzi podczas eventu dogłębną analizę rynku, wskaże trendy, które umacniają się w skali światowej i wyjaśni, jakie innowacje warto wprowadzić już dziś.

Wśród nich są między innymi Paweł Popenda i Marek Polanowski, którzy zdradzą, czym jest technologia uszlachetnień 3d i jak projektować, aby uzyskać zamierzony efekt. Sabina Urban-Wierna, wiceprezes PSSiDC, Prezes Zarządu Tromar sp. z.o.o., podzieli się natomiast prelekcją na temat "Nowoczesny Sitodruk - współczesne trendy w branży nadruków na tekstyliach i innych materiałach", a o wzbogaceniu wrażenia konsumenckiego i budowaniu przywiązania opowie Brygida Dzidek. 

Wszystko to odbędzie się w ramach Konferencji RemaDays 2023, która trwać będzie przez trzy dni eventu. Prelekcje zostaną podzielone na trzy sale: Marketingową, Poligraficzną oraz Wystawców. Pełny program wydarzenia można znaleźć na stronie: remadays.com/konferencja-remadays.

RemaDays Warsaw 2023 europejskim liderem

Według raportu Krajowej Izby Targowej RemaDays Warsaw jest liderem eventowym pod względem wykorzystywanej powierzchni eventowej (50 000 m2 przy 29 000 m2 drugiego w zestawieniu PSI in Düsseldorf). Polskie wydarzenie jest również w czołówce w statystyce liczby wystawców, nieznacznie (465), ustępując eventowi niemieckiemu (488), który znajduje się na czele stawki.

RemaDays Warsaw 2023 - rejestracja

Aby zarejestrować się na RemaDays Warsaw należy wejść na stronę remadays.com/rejestracja. By dołączyć do grona wystawców, wystarczy kliknąć w link remadays.com/zostan-wystawca

Więcej informacji na temat RemaDays Warsaw można znaleźć na stronie remadays.com (https://remadays.com).