Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Myśląc o reklamie, miej oko na Poznań

Myśląc o reklamie, miej oko na Poznań
2012-03-19

W dniach 27-29 marca w Poznaniu odbędą się targi dla profesjonalistów poszukujących pomysłów na na nowe formy reklamy. Wydarzeniu będą towarzyszyć warsztaty „Druk cyfrowy od A do Z” oraz „Car Wrap Championship” - mistrzostwa w aplikacjach samochodowych.
Jak co roku targi będą okazją do przyjrzenia się nowościom produktowym i technologicznym na rynku out-of-home media oraz w branży nośników i artykułów reklamowych.

Ekspozycja targowa została podzielona na dwa salony tematyczne.
Salon Visual Expo skupi firmy oferujące artykuły promocyjne i reklamowe, POS, usługi reklamowe, maszyny i materiały do produkcji reklam oraz nośniki reklamowe.


W salonie Digital Printing Expo zobaczymy ofertę związaną z reklamową poligrafią: druk wielko- i małoformatowy, urządzenia do uszlachetniania druku, materiały i akcesoria eksploatacyjne i firmy oferujące usługi poligraficzne.


– Targi dają doskonałą szansę na nawiązanie biznesowych relacji face-to-face. Takich kontaktów dzisiaj, przy pełnej swobodzie komunikacyjnej, paradoksalnie mamy coraz mniej. Dlatego są tak cenne – mówi Piotr Kamiński, dyrektor targów. – Z punktu widzenia firm prezentujących się na targach jest podobnie. Internet nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej prezentacji produktowej, nie da tak zdecydowanej korelacji produktu z marką firmy, a to przecież główny cel marketingu i promocji – dodaje.

Bitwa na folie
Już po raz trzeci na targach EURO-REKLAMA odbędzie się Car Wrap Championship – czyli mistrzostwa w aplikacjach samochodowych, organizowane przez European Media Group – wydawcę miesięcznika Visual Communication i MTP. To jedyny tego rodzaju projekt w Polsce – łączący funkcje pokazowe, promocyjne i edukacyjne. Zawody będą rozgrywane według sprawdzonej już formuły, w trzech kategoriach: klejenie materiałami własnymi, dostarczonymi oraz Freestyle.

Wszystko, co chcielibyście wiedzie o druku cyfrowym…
Pierwszego i drugiego dnia targów redakcja Świata Druku wspólnie z MTP organizuje warsztaty „Druk cyfrowy od A do Z”. Podczas warsztatów specjaliści dostarczający urządzenia, materiały, oprogramowanie do druku cyfrowego, przedstawiciele drukarń i agencji reklamowych, a także ich klienci będą mogli wspólnie zastanowić się nad problemami, które napotykają w swojej pracy. Tematyka warsztatów obejmie zarówno druk mało-, jak i wielkoformatowy, w ich wszelkich odmianach: drukowanie folderów i broszur, katalogów, ulotek, plakatów i banerów, opakowań i etykiet, kopert, materiałów POS, folii do oklejania aut, druk na tekstyliach i artykułach promocyjnych. Sporo miejsca zajmie temat personalizacji druków, która pozwala znacznie zwiększyć skuteczność przekazu marketingowego i reklamowego.

Znamy już tegorocznych zdobywców Złotego medalu MTP!
Wśród nagrodzonych znalazły się produkty: drukarka Azon Dts White (Azon, Chorwacja), zestaw do zadruku poliestrów i papierów termo transferowych serii UD-LB wraz z Calandrem 1800 do utrwalania atramentu na materiałach (Universal Digital Technology Equipment Ltd.), grupa drukarek wielkoformatowych FY (Universal Digital Technology Equipment Ltd.), ledoramy (Sako-Expo TechTextilplast Henryk Sakowski), Drukomat.pl (Colours  Factory).


Trwa głosowanie na wybór konsumentów: przed targami poprzez stronę internetową www.zlotymedal.mtp.pl, podczas targów – w Strefie Mistrzów.

Aktualne informacje na stronie: euro-reklama.pl