Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Multishop - wszystkie Twoje e-sklepy w jednym miejscu

Multishop - wszystkie Twoje e-sklepy w jednym miejscu
2021-04-12


Rynek e-commerce rozwija się dynamicznie od wielu lat. W ubiegłym roku nabrał jeszcze większego przyspieszenia w związku z pandemią i ograniczeniami w handlu tradycyjnym. Jeśli więc Twój sklep radzi sobie świetnie na polskim rynku, być może warto poszukać nowych możliwości rozwoju. Twój sprawdzony model biznesowy, ta sama marka i produkty, ale oferowane klientom z innych krajów; a jednocześnie inny język i obsługa różnych walut. Z usługą multishop to możliwe.

Jak działa multishop?

Usługa multishop lub inaczej multistore to możliwość prowadzenia kilku sklepów internetowych i zarządzania nimi z poziomu jednej platformy. Z perspektywy klientów w sieci mogą oni znaleźć kilka różnych Twoich sklepów, które mogą występować pod tą samą marką ale być w innych wersjach językowych. Mogą być to też inne rozwiązania dla zakupów hurtowych i klientów B2B, a inne dla małych klientów indywidualnych.

Dzięki rozwiązaniom multishop (https://www.idosell.com/pl/multishop/) możesz zarządzać tymi sklepami z jednego miejsca integrując też w jednej platformie wszystkie usługi i funkcje. Wszystkie zamówienia widzisz w jednym widoku, na bieżąco zarządzasz też stanami magazynowymi dla wszystkich sklepów. Wprowadzając nowy produkt do bazy masz od razu możliwość zaoferowania go do sprzedaży w każdym dedykowanym sklepie ustalając jednocześnie spersonalizowaną cenę. W końcu w platformie multishop integrujesz w jednym miejscu wszystkie usługi logistyczne, płatności i marketing. Korzystasz z nich i oferujesz je klientom we wszystkich prowadzonych e-sklepach.

Kiedy warto skorzystać z usługi mutishop?

Możemy wyróżnić trzy podstawowe okoliczności rynkowe gdy skorzystanie z rozwiązań multishop jest rekomendowane. Pierwsze i najprostsze uzasadnienie to rozdzielenie klientów hurtowych od detalicznych i przekierowanie każdej grupy do dedykowanej dla niej platformy. Ceny, rabaty, ilość zamówień, promocja to wszystko powinno być dedykowane dla każdej z tych grup. Oddzielne sklepy i zarządzane z jednego miejsca daje taką możliwość.

W końcu multiplikacja naszej oferty na inne rynki i dla nabywców z innych krajów to kolejny powód dla którego warto poszukać rozwiązania multishop. Nie musimy budować od początku sklepu na każdym rynku - wystarczy, że zmienimy język i walutę i oto mamy wersję naszego sklepu dla innego kraju. Kwestia dalszych modyfikacji jest otwarta i zależy od potrzeb danego rynku. W końcu jeśli np. uznamy, że nasz sklep jest zbyt szeroki i skuteczniejszą strategią będzie wydzielenie jakiejś części jego asortymentu pod inną markę i do innego e-sklepu, wtedy też rozwiązanie multishop jest rekomendowane.