Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

MRM Worldwide promuje grę komputerową FIFA 12

MRM Worldwide promuje grę komputerową FIFA 12
2011-10-07

MRM Worldwide nawiązało współpracę z Electronic Arts – największym na świecie producentem i wydawcą gier komputerowych. Agencja interaktywna zajmuje się promocją gry sportowej FIFA 12, która pojawiła się na polskim rynku 30 września.

 

Agencja interaktywna MRM Worldwide przygotowała polską adaptację i lokalizację spotu telewizyjnego komputerowej gry sportowej – FIFA 12 oraz odpowiada za całościową (kreacja i produkcja) obsługę kampanii odsłonowej w Internecie. Zarówno kampania telewizyjna jak i internetowa ruszyły 28 września. Reklama TV jest emitowana w TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, Polsat2, Polsat Cafe, TV4, Superstacji, TVN, TVN7, TVN Meteo, TVN Style, TVN24, TVN Turbo oraz przez stacje AtMediowe. Kampania internetowa obejmuje YouTube, Interię, Onet, O2, Demotywatory, Filmweb oraz działania SEM i na Facebooku. Za zakup mediów odpowiada MediaCom.

 

FIFA 12 to gra komputerowa, będąca dziewiętnastą częścią piłkarskiej serii FIFA i wiodący produkt amerykańskiej firmy Electronic Arts. Pierwsza wersja ujrzała światło dzienne w 1993 roku. Od tego czasu seria FIFA stała się jedną z najbardziej dochodowych i znanych na świecie serii gier komputerowych. Działania promocyjne realizowane przez MRM Worldwide mają charakter długookresowy i rozpoczęły się w IV kwartale tego roku.