Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Materiały reklamowe dla sklepu internetowego

Materiały reklamowe dla sklepu internetowego
2020-02-10


Promocja sklepu internetowego musi być dokładnie przemyślana. Wszystko zależy od charakteru prowadzonej działalności. Warto postawić na gadżety, które mogłyby zostać dołączone do zamówienia klienta.

Można również zainwestować w różnego typu koperty, teczki, czy też broszury z własną treścią. Jest to szczególnie istotne podczas przesyłania różnego typu dokumentacji. Z pewnością wpływa to na wizerunek firmy. Dla odbiorcy liczy się każdy szczegół, więc należy o tym pamiętać. Oczywiście dobrze jest, jeśli nadruki znajdujące się na materiałach reklamowych są spójne i utrzymane w jednej stylistyce.


Teczki firmowe

Teczki z nadrukiem to niezwykle ciekawe rozwiązanie. Można dołączyć ją do przesyłki i umieścić w niej pozostałe materiały promocyjne. Klient z pewnością wykorzysta teczkę do innych celów. Produkty mogą posiadać własne nadruki zawierające m.in. logotyp, dane teleadresowe, czy też grafikę. W większości przypadków wystarczający jest standardowy kształt teczki, jednak teczka może zostać "wykrojona" zgodnie z indywidualnym projektem.

Prezentuje się to niezwykle efektownie, ale generuje to większy koszt zamówienia.
Liczy się również rodzaj nadruku. Dobrze jest, aby był on dodatkowo zabezpieczony przed ścieraniem, czy też warunkami atmosferycznymi. W tym celu wykorzystuje się lakierowanie UV lub laminowanie cienką folią. Jest to skuteczny sposób, aby nadruk przetrwał nawet najcięższe warunki i pozostał w nienaruszonym stanie przez długi czas.


Koperty z nadrukiem

Koperty z nadrukiem również są interesującą formą promocji przedsiębiorstwa. Taki nadruk zwraca uwagę, a także podnosi wartość firmy w oczach odbiorcy. Rozmiar koperty powinien być dopasowany do wielkości przesyłanych materiałów. Należy również zwrócić uwagę na gramaturę. Zbyt cienkie koperty nie prezentują się dobrze. Nadruki najlepiej umieszczać na produktach o gramaturze 120 g/m2. Ma ona optymalną sztywność, a także wyjątkowo gładką powierzchnię.

Podczas składania zamówienia należy zwrócić uwagę nie tylko na jakość nadruku, rozmiar oraz gramaturę koperty. Liczy się również sposób zamknięcia. Do najbardziej typowych należy zamknięcie klejone za pomocą wody. Jest ono najtańsze, jednak najmniej elegancki. Lepiej zainwestować w koperty z zamknięciem samoklejącym.


Naklejki z łatwo usuwalnym klejem

Dobrym pomysłem jest również inwestycja w samoprzylepne naklejki zawierające m.in. logo firmy. Można nakleić je na przesyłane produkty, co z pewnością zostanie zauważone przez odbiorcę. Jeśli jest taka możliwość, to lepiej umieszczać je na opakowaniach zabezpieczających. Nie ma jednak problemu, aby naklejka została umieszczona bezpośrednio na produkcie, jeśli do jej produkcji został wykorzystany łatwo usuwalny klej.

Odklejenie jej nie będzie stanowiło problemu, a także nie pozostawi nieestetycznych śladów. Taka forma oznakowania najlepiej sprawdza się podczas sprzedaży produktów własnej marki (np. w branży hand-made).


Pocztówki

Mogłoby się wydawać, że pocztówki już dawno straciły swoją popularność. Nic bardziej mylnego. Prestiżowe sklepy online bardzo często dołączają pocztówkę do zamówienia. To świetny sposób na przekazanie świątecznych życzeń, czy też podziękowań za dokonanie zakupu. Pocztówka może posiadać dowolny nadruk.

Dużym atutem jest fakt, że ich produkcja jest relatywnie tania. Należy określić nie tylko sposób ochrony nadruku, ale również gramaturę papieru. Warto pamiętać, że druk może znajdować się po obu stronach pocztówki lub tylko po jednej. Coraz więcej firm decyduje się na ręczne pisanie wiadomości do klienta. Jest to oznaka tego, że każda osoba traktowana jest indywidualnie. Klient może poczuć się doceniony.