Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Marketing i reklama – praktyczne porady

Marketing i reklama – praktyczne porady
2011-01-17

1. Upewnij się, że Twoi pracownicy mają jasność, co do celów działalności firmy i wiedzą, jak sprzedawać jej produkt.


2. Testuj i mierz skuteczność wszelkich działań marketingowych.
3. Przygotowując reklamę prasową poświęć nawet około 80% czasu na skonstruowanie nagłówka – to najważniejsza część projektu.
4. Przygotowując jakąkolwiek reklamę stosuj metodę AIDA (z angielskiego: Attention – uwaga, Interest – zainteresowanie, Desire – pragnienie, Action – akcja).
5. Sprzedawaj korzyści, korzyści i jeszcze raz korzyści, a nie cechy produktów.
6. Nie reklamuj się na lewej stronie w gazecie – tam reklama jest znacznie mniej skuteczna.
7. Pamiętaj, że biała przestrzeń jest piękna – lepiej, żeby trochę jej zostało, niż żeby Twoja reklama była „przeładowana”.
8. Nigdy nie płać pełnej stawki za publikację lub emisję reklamy. Targuj się, bo jeśli zapłacisz 20-30% mniej niż stanowi cennik, korzyści z tej reklamy będą znacznie większe.
9. Nie naśladuj konkurencji, ale staraj się ją jak najlepiej poznać.
10. Zaprzestań reklamowania się, jeśli nie jesteś pewien, że przynosi to jakiekolwiek efekty. Nigdy nie reklamuj się tylko dlatego, że czujesz, że powinieneś.
11. Inwestuj w reklamę bezpośrednią oraz w promowanie Twojej marki.
12. Zastanów się, czy telemarketing, e-mail marketing, sprzedaż bezpośrednia, działania PR lub inne, nie będą bardziej korzystne dla Twojej firmy niż tradycyjna reklama.