Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Marketing dla nowych firm

Marketing dla nowych firm
2020-02-10


Marketing dla nowych firm znacznie różni się od marketingu marek, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku. Przede wszystkim na początku prowadzenia działalności ważne jest, byśmy mieli wyznaczony cel, jeśli chodzi o to jakich klientów chcemy i do jakich musimy dotrzeć. Każda branża rządzi się innymi prawami, dlatego wyznaczenie naszego targetu jest kluczowe. Dodatkowo musimy wiedzieć jaką mamy filozofię marki, co jest naszą dewizą i celem. Z taką wiedzą znacznie łatwiej nam będzie znaleźć odpowiedni cel, a przede wszystkim pokazać nasza firmę z jak najlepszej strony, ponieważ sprzedanie produktu to przede wszystkim sprzedanie „siebie” jako marki.


Utworzenie strony internetowej

W dzisiejszych żaden biznes nie może działać bez odpowiedniej witryny internetowej. Ważne jest, by strona była przede wszystkim klarowna, czytelna i zachęcająca do odwiedzenia. Liczy się ilość zakładek oraz ich rozmieszczenie. Nie zapominajmy więc o kluczowej zakładce „O nas”, w której przedstawimy siebie i pokażemy kim jesteśmy i co chcemy zaoferować. Kolejne zakładki powinny być równie czytelne i oczywiście zachęcać do zakupów. Ważne jest, by cała treść zawarta na stronie była zgodna z zasadami SEO. Jest to na tyle istotne, ponieważ przypadkowa treść nie sprawdza się, zwłaszcza kiedy marketing sieciowy dotyczy nowo powstałej firmy. Należy w takim wypadku posłużyć się takimi narzędziami jak Google Adwords, czy Google Analytics, które pozwolą nam w wybraniu idealnych fraz kluczowych. Marketing Google umożliwi także śledzenie ilości wejść na stronę, ale również sprawi, że będziemy mogli prowadzić długofalowe kampanie promocyjne, oparte o nasze potrzeby, przewidywania, aby dotrzeć do targetu, który nas interesuje.


Kontakt z klientem

Aby nasz marketing sieciowy był w pełni zadowalający, powinniśmy stale utrzymywać kontakt z klientami. Online marketing polega głównie na leadowaniu, czyli pobieraniu od klientów danych kontaktowych, najczęściej adresy e-mail, który nie jest zobowiązujący i przesyłaniu dzięki temu informacji marketingowych. Poprzez taki newsletter możemy zachować kontakt do klientów oraz wysyłać im powiadomienia o naszych najnowszych promocjach. Kontakt bezpośrednio z konsumentem da nam ogromne szanse na bycie zapamiętanym.

Jeśli nasz biznes dopiero się rozwija i nie wiemy jak używać takich przydatnych narzędzi jak choćby Google Analytics, czy Google Adwords, warto pomyśleć nad współpracą z agencją marketingową, która podpowie jakie działania w naszym przypadku będą najkorzystniejsze.