Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Liderzy polskiego rynku reklamy 2010 roku

Liderzy polskiego rynku reklamy 2010 roku
2011-05-11

31 maja br., już po raz piętnasty poznamy listę najlepszych polskich agencji reklamowych i domów mediowych minionego roku. Ogłoszenie wyników oraz uhonorowanie zwycięzców nastąpi podczas uroczystej gali w warszawskim Klubie Capitol. Organizatorem wydarzenia i wydawcą raportu jest wydawnictwo VFP Communications.

Ranking polskiej branży reklamowej powstał w ramach badania opinii klientów większości agencji reklamowych oraz domów mediowych. Zostali oni poproszeni przez ankieterów Millward Brown SMG/KRC o ocenę jakości współpracy oraz analizę kluczowych obszarów działalności, takich jak obsługa klienta, kreacja i produkcja oraz strategia. Przy ocenie brana była także pod uwagę dynamika przychodów i wygrane budżety. Firmom z najlepszymi wynikami i sukcesami biznesowymi przyznane zostaną tytuły Agencja Reklamowa Roku, Grupa Reklamowa Roku i  Dom Mediowy Roku.

Wyniki tegorocznej edycji rankingu wyraźnie wskazują, że nastroje w branży reklamowej zaczynają się poprawiać po kryzysowym 2009 roku, jednak wiele agencji wciąż boi się utraty budżetów. Przez to zespoły kreatywne podwajają swoje wysiłki, aby sprostać oczekiwaniom obecnych i potencjalnych klientów, na co wskazuje wyraźnie raport. Chcemy je dodatkowo wyróżnić. Dlatego po raz pierwszy w ramach rankingu, przyznamy nagrody specjalne dla firm, którym udało się pokonać różne bariery w swojej działalności – mówi Marzenna Reyher, redaktor naczelny miesięcznika „Media & Marketing Polska”.

Gala ogłoszenia wyników tegorocznego raportu odbędzie się 31 maja w warszawskim klubie Capitol. Szczegółowe wyniki badania zostaną opublikowane w raporcie specjalnym "Agencje reklamowe i domy mediowe", dołączonym do czerwcowego wydania magazynu „Media & Marketing Polska”.

Organizatorem gali i wydawcą raportu jest VFP Communications, wydawca magazynów „Media & Marketing Polska”, „Handel” i „Food Service”, newslettera MMP24, serwisu Handel Extra oraz portalu mediamikser.pl.


Więcej informacji o gali i raporcie specjalnym znajduje się na stronie internetowej www.media.com.pl.