Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Kulturalna inwazja Katowic

Kulturalna inwazja Katowic
2011-11-04


Pod hasłem „Inwazja kultury” rozpoczęła się kampania reklamowa Katowic. Jej celem jest podkreślenie kulturowego potencjału miasta poprzez promocję organizowanych w Katowicach wielkich wydarzeń artystycznych. Rawa Blues, OFF Festival czy biennale plakatu to trzy z sześciu festiwali promowanych w kampanii.

Bohaterem kampanii jest katowicki Spodek stylizowany w spotach i reklamach outdoorowych na statek kosmiczny symbolizujący kulturową inwazję na miasta Polski.

Kampania będzie skupiona wokół sześciu znaczących wydarzeń kulturalnych: Rawa Blues, OFF Festival, Tauron Nowa Muzyka, biennale plakatu, Festiwal Producentów Filmowych Regio Fun, Letni Ogród Teatralny.

W pierwszym etapie kampanii w siedmiu miastach Polski pojawią się billboardy ze Spodkiem zawieszonym nad charakterystycznymi panoramami odpowiednimi dla poszczególnych miast: Warszawy, Gdańska, Krakowa, Poznania, Lublina, Wrocławia i samych Katowic.

Kampania będzie towarzyszył spot telewizyjny emitowany w TVN 24 oraz TVP Kultura utrzymany w formie programu informacyjnego. W spocie wzięli udział artyści kojarzeni z miastem: Artur Rojek oraz Ireneusz Dudek.

Kampanię wspomagać będą także niestandardowe akcje marketingowe realizowane w sieci sklepów Saturn oraz kampania internetowa w portalach Onet.pl i WP.pl oraz serwisach Goldenline, Ultramaryna.pl i O.pl.

Cykl eventów będących jednocześnie „akcjami miejskimi” będzie nawiązywał do słynnej audycji radiowej z 1938 roku. Oparte na książce H.G Wellsa „Wojna Światów” słuchowisko reżyserowane przez Orsona Wellesa było na tyle sugestywne, że zostało odebrane jako autentyczna relacja z „inwazji Marsjan”.

Spot reklamowy będzie emitowany w sklepach sieci Saturn na ścianie telewizorów plazmowych i LCD. Rysu autentyczności ma dodawać fakt, że w każdym z miast wyświetlana będzie „lokalna” wersja reklamy 

Cykl eventów będących jednocześnie „akcjami miejskimi” będzie nawiązywał do słynnej audycji radiowej z 1938 roku. Oparte na książce H.G Wellsa „Wojna Światów” słuchowisko reżyserowane przez Orsona Wellesa było na tyle sugestywne, że zostało odebrane jako autentyczna relacja z „inwazji Marsjan”.

Spot reklamowy będzie emitowany w sklepach sieci Saturn na ścianie telewizorów plazmowych i LCD. Rysu autentyczności ma dodawać fakt, że w każdym z miast wyświetlana będzie „lokalna” wersja reklamy.

 

Źródło: Marketing przy Kawie