Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Kredyt Bank rozda iPhone'y na Facebooku

Kredyt Bank rozda iPhone'y na Facebooku
2011-10-28

Na fan page'u Kredyt Banku uruchomiona została aplikacja konkursowa „Wyklikaj swoje nagrody!”. Od liczby kliknięć fanów w aplikacji zależy, ile iPhone'ów będzie do wygrania w II etapie konkursu.

 

W konkursie rozpoczętym 26 października na profilu Kredyt Banku na Facebooku do wygrania będzie iPhone 4s, który już 3 tygodnie po premierze zyskał pozycję najlepiej sprzedającego się modelu w historii firmy Apple.

 

W I etapie zabawy fani Kredyt Banku sami zadecydują, ile egzemplarzy iPhone'a 4s będzie do wygrania w etapie II. Każdy kolejny iPhone dołączony do puli nagród wymaga dwóch tysięcy kliknięć w przycisk umieszczony w zakładce konkursowej. Maksymalnie do zdobycia będą 3 telefony, co oznacza, że w guzik musi kliknąć 6 tysięcy fanów Kredyt Banku.

 

Mechanizm aplikacji „Wyklikaj swoje nagrody!” umożliwia wysyłanie znajomym zaproszeń na profil banku, wraz z informacją o konkursie i nagrodach. W ten sposób każdy z fanów Kredyt Banku, mobilizując innych użytkowników, może zwiększyć swoje szanse na zdobycie telefonu.

 

Dodatkową zachętą do wzięcia udziału w akcji jest możliwość zdobycia drobnych nagród rzeczowych. Każdy uczestnik konkursu może przesłać swoją odpowiedź na pytanie „Jeśli wygram iPhone’a 4s, to…” – autorzy najciekawszych odpowiedzi otrzymają gadżety firmowe Kredyt Banku.

 

Interakcje i dialog z klientami w mediach społecznościowych są obecnie ważnym elementem komunikacji Kredyt Banku z otoczeniem. Jako jedna z nielicznych instytucji Kredyt Bank realizuje zasadę reagowania na posty i zapytania na fan page'u w ciągu jednej godziny, przez całą dobę.

 

Wokół strony fanowskiej Kredyt Banku udało się stworzyć silnie zaangażowaną społeczność. Obecnie strategicznym celem jest rozbudowanie tej społeczności – jest to też jedno z głównych założeń rozpoczynającego się konkursu.

 

Aplikację konkursową zrealizowała agencja FaceAddicted w ramach stałej obsługi Kredyt Banku w social media. Współpraca agencji z tym bankiem trwa od maja 2011 r.

 

Źródło: Marketing przy Kawie