Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Korzyści dla autorów zdjęć stockowych

Korzyści dla autorów zdjęć stockowych
2013-01-22

Fotolia, jeden z wiodących światowych dostawców obrazów stockowych, dołączyła do programu atrybucji obrazów w serwisie Pinterest. Uczestnictwo Fotolii w programie daje dużo większe możliwości fotografom stockowym, których prace pojawiają się w serwisie Pinterest. Obrazy znajdujące się w obszernej kolekcji banku Fotolia, przypięte na tablicy w serwisie Pinterest, będą teraz łatwo rozpoznawalne i opatrzone wszelkimi informacjami oraz logo Fotolia.

 

Ułatwiające identyfikacje informacje uwzględniają m.in. znak wodny Fotolia na każdym obrazie. Dodatkowo, jeżeli ktoś kliknie na odnośnik Fotolii, automatycznie wyświetlą mu się trzy linki: do samego zdjęcia na serwisie Fotolia, do portfolio artysty oraz do strony głównej Fotolii. Te dodatkowe funkcje w znaczący sposób ułatwiają użytkownikom serwisu Pinterest przejście do strony banku zdjęć Fotolia, pobranie wybranych obrazów i wykorzystanie ich jako źródła royalty-free do wszelkich prac kreatywnych.

Tysiące obrazów od naszych fotografów i grafików można już znaleźć w serwisie Pinterest – tłumaczy Soeren von Varchmin, zastępca prezesa ds. rozwoju biznesu Fotolia. – Ta nowa funkcja pozwala zwiększyć rozpoznawalność naszych dostawców i umożliwia im korzystanie z jednego z najpopularniejszych serwisów internetowych, jako atrakcyjnej platformy do promocji ich prac.

Codziennie miliony osób odkrywają na Pinterest nowe interesujące i inspirujące obrazy. Poprzez dołączenie do naszego programu przypinania obrazów, Fotolia zagwarantowała użytkownikom serwisu Pinterest dostęp do najbardziej aktualnych i pełnych informacji na temat plików z banku zdjęć. Integracja serwisów pomaga również fotografom stockowym w nawiązaniu kontaktu z nowymi potencjalnymi klientami – powiedział Kent Brewster, inżynier oprogramowania kierujący programem atrybucji w Pinterest.

 

Fotografowie i graficy dostarczający swoje prace do Fotolii z pewnością skorzystają z tej nowej funkcji dostępnej w serwisie Pinterest – powiedział Arne Trautmann. Niemiecki prawnik specjalizujący się w prawie internetowym i prasowym jest jednym z najbardziej uznanych fotografów stockowych (pseudonim Kzenon), z ponad 100 tys. zdjęć sprzedanych w serwisie Fotolia. – Pinterest jest bardzo stylowy i pełen wizualnych atrakcji, więc używam go już od jakiegoś czasu, szukając inspiracji. Teraz, gdy źródło każdego opublikowanego zdjęcia Fotolii jest przypisywane automatycznie, nasze prace mogą być łatwo śledzone, dzięki czemu mamy szansę przyciągnąć uwagę nowych osób do naszego portfolio – dodał Arne Trautmann. Portfolio Arne Trautmanna w serwisie Fotolia oraz w serwisie Pinterest można znaleźć pod poniższymi odnośnikami:

http://www.fotolia.com/p/200443522 oraz  http://pinterest.com/kzenon

 

O serwisie Pinterest

Pinterest został uruchomiony w marcu 2010 roku i od tego czasu stał się jedną z najszybciej rozwijających się platform internetowych. Strona służy jako "wirtualna" tablica, na której użytkownicy przypinają zdjęcia dotyczące ich hobby i zainteresowań. Obecnie serwis jest trzecią co do wielkości internetową społecznością na świecie. Więcej informacji na ten temat www.pinterest.com

 

***

 

Informacje dodatkowe o banku zdjęć Fotolia

Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 21 krajów i regionów, w 12 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 20 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 3,7 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz
z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji, jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.

Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twiterze.

 

Kontakt dla mediów w Polsce:

Beata Jaroszewska

Dyrektor Operacyjny Fotolia

beata@fotolia.com

Tel. +48 22 389 70 52

Agencja PR:

Karolina Szaflarska

karolina.szaflarska@globalbrand.pl

Tel. + 48 22 253 30 00