Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Konsorcjum Marki Poznań - ogólnopolska kampania reklamowa

Konsorcjum Marki Poznań - ogólnopolska kampania reklamowa
2011-11-10

„Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką”– tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej, która prezentuje partnerów i inauguruje działania Konsorcjum Marki Poznań – wspólnego projektu Poznania oraz 21. najbardziej prestiżowych marek związanych z miastem. Kampania potrwa przez cały miesiąc. W ślad za nią ruszą wspólne przedsięwzięcia marketingowe partnerów projektu.

 

Marki, które weszły w skład Konsorcjum Marki Poznań i jednocześnie pojawią się w materiałach reklamowych to: Allegro, Apart, Poznańska Palarnia Kawy Astra, Bridgestone, GlaxoSmithKline, Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol, Komputronik, Lisner, Lorenz Snack - World, Port Lotniczy Poznań- Ławica, MAN, Międzynarodowe Targi Poznańskie, NIVEA, Piotr i Paweł, Solar, Solaris, Stary Browar, W.Kruk, Volkswagen, Meble VOX oraz Yes.

 

W kampanii pokazaliśmy najsilniejsze i najbardziej prestiżowe marki, wpływające nie tylko na rozwój i sferę gospodarczą miasta, ale także wzmacniające rozpoznawalność Poznania.

 

W kwestii kreacji postawiliśmy na nowatorską i estetyczną formę oraz jasność przekazu, zaprawioną szczyptą emocji – mówi Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania.

 

Celem kampanii jest pokazanie miasta jako miejsca funkcjonowania atrakcyjnych pracodawców, prężnie rozwijających się firm, miasta realizacji ambicji i celów zawodowych. Kampania inauguruje projekt Konsorcjum Marki Poznań, który opiera się na założeniu, że miasto jest tym, czym są jego marki i ludzie, którzy je tworzą.

 

Na nośnikach pojawia się logotyp made in Poznan* w otoczeniu dzieci, które reprezentują poszczególne firmy. Poznań wraz z największymi poznańskimi markami przedstawiani są jako szczęśliwe marki pod szczęśliwą gwiazdką. Kampania rozpoczęła się 1 listopada i potrwa 4 tygodnie Jej adresatami są mieszkańcy największych polskich aglomeracji, a w szczególności osoby, które mogłyby z Poznaniem związać swoje zawodowe plany: przedsiębiorcy, profesjonaliści i studenci. Kampania wykorzystuje ponad pół tysiąca nośników outdoor (citylighty, frontlighty i siatki wielkoformatowe), które pojawiły się w największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Poznaniu. Materiały reklamowe zostaną także umieszczone na najważniejszych internetowych portalach informacyjnych i biznesowych oraz w prasie ogólnopolskiej. Jednocześnie z działaniami reklamowymi została uruchomiana strona internetowa projektu madein.poznan.pl, na której przedstawione są poznańskie marki oraz oferty pracy największych poznańskich pracodawców wchodzących w skład Konsorcjum Marki Poznań.

 

Źródło: Signs.pl [za:] Miasto Poznań