Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Konkurs StandOUT

Konkurs StandOUT
2014-02-11

Kilka dni temu odbyło się trzydniowe spotkanie fachowców z branży reklamy i marketingu – targi RemaDays. To największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowej odbyło się już  po raz dziesiąty. Multidyscyplinarność RemaDays Warsaw sprawiła, że targi wzbudzają bardzo duże zainteresowanie.

 

Informujemy, że po targach odbywa się StandOUT – konkurs na najciekawsze stoisko targowe. StandOUT organizowany jest przez portal exspace.pl |BEYOND FAIR DESIGN. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom, w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku. StandOUTinicjuje dyskusje na temat design’u targowego, jako elementu komunikacji firm. Dzięki konkursowi stoiska żyją dłużej, niż tylko przez czas trwania targów. Konkurs powstał, aby te dzieła oglądać, pamiętać i przede wszystkim aby wyrażać opinie.

 

StandOUT promuje dobry design targowy, nietuzinkowe osobowości, zdolnych twórców i ciekawe realizacje, które najbardziej podobają się odbiorcom. Konkurs odbywa się po zakończeniu wystawy. Na portalu exspace.pl umieszczana jest galeria stoisk targowych i w wyznaczonym czasie odbywa się głosowanie na najciekawsze stoisko targów. Do każdego stoiska w galerii konkursowej przypisana jest punktacja (1-5), można ocenić raz każde z konkursowych stoisk. Portal exspace.pl zaprasza do wyrażania opinii! Każdy może tworzyć przyszłość wystawiennictwa!

 

Postawienie na pierwszym miejscu jakości estetycznej stoiska i skierowanie konkursu do szerszego grona, niż sama wystawa targowa, przyczyniło się do popularności StandOUT-u. To jedyny konkurs na najciekawsze stoiska targowe, w którym głosy oddają: designerzy, wystawcy, partnerzy i klienci wystawców, osoby odwiedzające targi, organizatorzy wystąpień targowych, media branżowe. Fakt, iż StandOUT odbywa się wirtualnie, sprawia, iż grono biorących udział w głosowaniu jest niczym nieograniczone. Jak pokazują dotychczasowe edycje konkursu, grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. StandOUT nadaje nową jakość wystawiennictwu i rozumieniu miejsca, jakie pełni ono w tworzeniu spójnej komunikacji przedsiębiorstw. Od dawna na przestrzeni targowej, większe znaczenie ma już nie sam produkt, a sposób jego prezentacji. Wystawy, to już nie miejsce targowania i sprzedawania, a narzędzie marketingu bezpośredniego. To jedna z form tworzenia wizerunku marki, która daje możliwość uzyskania bezpośredniej reakcji konsumenta. Konkurs stwarza możliwość uzyskania opinii szerszego grona odbiorców i jest też sposobem na jej pomiar.