Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Konkurs na najlepszą kampanię social media – Case Study Festival

Konkurs na najlepszą kampanię social media – Case Study Festival
2012-12-19

1 lutego 2013 r., podczas konferencji Social Media Convent w Gdańsku, odbędzie się finał konkursu dla firm i agencji - Case Study Festival, w którym zostaną wyłonione najlepsze kampanie social media w 2012 r. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 grudnia br., na stronie www.socialmediaconvent.pl.

 

Konkurs składa się z dwóch etapów. Pierwszy jest bezpłatny i polega na wypełnieniu formularza zgłoszeniowego ze strony www konferencji i wysłaniu na adres convent@feeltz.com do 31 grudnia br. Drugi etap będą stanowić prezentacje podczas konferencji, a o zwycięzcy zdecyduje obecne na wydarzeniu jury. O tym, które case studies zostaną przyjęte do drugiego etapu, organizator poinformuje do 10 stycznia 2013 r. Koszt udziału w Case Study Festival to 350 zł.

 

Jury składać się będzie z zaproszonych przez organizatora ekspertów, występujących podczas konferencji. Nagrodami w konkursie będą pakiety usług przygotowane przez Partnerów konferencji: Brand24, AdVice, SoTrender, Fanster, a także specjalny tytuł Social Media SuperStar.

 

Oprócz konkursu dla agencji, zaplanowano także rywalizację indywidualną, gdzie  każdy uczestnik konferencji, będzie mógł walczyć o specjalny tytuł Social Media SuperStar. Zadanie konkursowe  będzie polegało na rozwiązaniu testu wiedzy i umiejętności.

 

Wydarzenie odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Jest to pierwsza edycja Social Media Convent, które planowane jest również na kolejne lata. Organizatorem jest agencja Feeltz Wydarzenie poprowadzi specjalista w dziedzinie przedsiębiorczości i komunikacji Lasse Chor z Danii.

 

SOCIAL MEDIA TRENDS

 

Prezentacje zaproszonych ekspertów poświęcone najnowszym trendom i zmianom w social media,
a także nowym sposobom ich wykorzystania przez marki. Głównymi tematami będą: monitoring, obsługa klienta, treści, zaangażowanie i badanie efektów działań. Nie zabraknie też podsumowań
i ciekawych case studies. Każdy ekspert będzie miał do dyspozycji 30 minut.

 

CASE STUDY FESTIVAL

 

Część konkursowa dla agencji, firm i marek, w której prezentowane będą case studies
z najciekawszych kampanii w social media w 2012 roku. Oceny dokonywać będą eksperci prezentujący się w pierwszej części konferencji oraz publiczność. Kampanie będą prezentowane
w krótkich, kilku minutowych wystąpieniach.

 

SOCIAL MEDIA SUPERSTARS

 

Wyzwanie dla specjalistów komunikacji w social media, które wyłoni prawdziwe gwiazdy w branży. Zadaniem uczestników będzie podjęcie specjalnego testu wiedzy i umiejętności przygotowanego przez ekspertów. Najlepsi zdobędą specjalne koszulki od Feeltz i Brand24 – Social Media SuperStar.

 

PROGRAM WYDARZENIA

10:00 – 10:50 – Rejestracja uczestników

11:00 – 14:30 – Social Media Trends

1)      Magia rozmowy, czyli obsługa klienta i sprzedaż w social media
Marta Laskowska, Karolina Janik, Feeltz

2)      Jak odnaleźć i zrozumieć klienta w sieci? Trendy w monitoringu internetu.
Michał Sadowski, Brand24 

3)      A dlaczego nie Twitter?
Rafał Janik, Think Media

4)      Dwie pułapki social media, czyli dlaczego mierzymy to co potrafimy, a nie to co powinniśmy. O tym kiedy agencja osiąga sukces, a kiedy oszukuje klienta
Michał Górecki, Grupa Heureka

5)      Social Media Optimisation, ROI i KPI – wspomnienia 2012 i prognozy na 2013
Hubert Tworkowski / Jan Zając, SoTrender 

6)      Gdańsk jest wszędzie. Wszędzie gdzie trzeba.
Aleksandra Mokwa / Ewa Salamon, Miasto Gdańsk,

14:30 – 15:15 – Lunch

15:15 – 16:00 – Test Social Media SuperStars

16:00 – 17:30 – Case Study Festival

1)      Jak media mogą wykorzystać social media
Filip Cieślak, Wirtualna Polska 

2)      Prezentacje konkursowe

Ogłoszenie wyników, wręczenie nagród i zakończenie imprezy ok. godz. 18:00

Wieczorem: AfterParty w klubie w Gdańsku

 

 

PARTNERZY WYDARZENIA

 

Kontakt dla mediów:

Marta Laskowska

marta@feeltz.com

660 611 632