Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Kompetencja w dziedzinie tekstyliów reklamowych

Kompetencja w dziedzinie tekstyliów reklamowych
2012-05-29


Odzież promocyjna, pracownicza, korporacyjna i szkolna. Maszyny, technologie i oprogramowania wykorzystywane do znakowania odzieży oraz wydarzenia w braży tekstyliów reklamowych – to główna tematyka branżowego czasopisma T&P Tekstylia – Zdobienie i Promocja.


Multum praktycznych i informacyjnych artykułów na temat produkcji i dystrybucji odzieży reklamowej, a także szczegółowe analizy rynku branżowego i rozprawki o hafcie, sitodruku, druku cyfrowym & transferowym, flocku oraz technice laserowej i strass.


Kto to czyta?
Czytelnikami branżowego T&P są między innymi firmy usługowe z branży zdobienia tekstyliów, drukarze, hafciarze, producenci transferów, wyspecjalizowani sprzedawcy tekstyliów i artykułów sportowych, producenci i sprzedawcy maszyn do zdobienia tekstyliów, projektanci mody, producenci i dystrybutorzy tekstyliów reklamowych i odzieży pracowniczej, agencje reklamowe oraz organizatorzy imprez targowych. Czasopismo dystrybuowane jest 4 razy w roku (kwartalnik) w nakładzie 4.500 egzemplarzy.

 

Kto wydaje?
Wydawcą branżowego czasopisma T&P jest Verlagshaus Gruber GmbH z siedzibą w niemieckim Eppertshausen (okolice Frankfurtu nad Menem). Dom wydawniczy specjalizuje się w czasopismach branżowych: czasopismo T&P w języku polskim, oraz w języku niemieckim: TVP (Tekstylia – Zdobienie i Promocja), mep (imprezy marketingowe, targi i technika organizowania imprez), PPF (ochrona osobista podczas pracy i odzież robocza).

 

Solidny partner
Czasopismo T&P to wieloletni partner medialny znanych w branży targów RemaDays i Euro-Reklama oraz serwisu reklamowego reklama.pl. Jest obecne również na wszystkich znaczących, międzynarodowych spotkaniach branży reklamy i promocji, między innymi: PSI, FESPA i TV TecStyle Visions.

 

Źródło: T&P