Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Kanał History promuje serial „Mud Men”

Kanał History promuje serial „Mud Men”
2012-01-30

 

Koncern medialny A+E Networks UK, joint venture A+E Networks z BSkyB, rozpoczyna drugą kampanię ATL w Polsce promującą nowy serial „Mud Men”, emitowany we wtorki o 21:00 na kanałach HISTORY HD (od 31 stycznia) i HISTORY (od 7 lutego).

Serial opowiada o przygodach „ludzi z błota” – znanego dziennikarza Johnny’ego Vaughana i archeologa Steve’a Brookera. Bohaterowie przekopują brzegi Tamizy w poszukiwaniu różnych przedmiotów – od zdobionych klejnotami sztyletów po kajdany niewolników. Ich odkrycia w serialu „Mud Men” pozwalają widzom spojrzeć z innej perspektywy na bogatą historię Londynu i Wielkiej Brytanii. Za namową młodego polskiego archeologa-amatora Adriana Kostromskiego, Johnny i Steve wyruszyli również w podróż do Polski, aby za pomocą wykrywaczy metalu odkryć ukrytą historię, leżącą pod ziemią najbardziej fascynujących i najstarszych miast i miejsc, tj. Głogowa, Wrocławia, Zielonej Góry oraz Warszawy.

Polski odcinek „Mud Men” zostanie pokazany 3 kwietnia o 21:00 na HISTORY (wersja standardowa) i 27 marca o 20:55 w wersji HD. „Mud Men” to jeden z najpopularniejszych seriali HISTORY w Wielkiej Brytanii – nagrodzony w kategorii Najlepszy Program Dokumentalny podczas rozdania Broadcast Digital Awards w maju 2011 roku w Londynie.

Kampania ATL, która rozpoczyna się 30 stycznia br. i potrwa kilka tygodni, obejmuje autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK, reklamę prasową (Gazeta Wyborcza – Gazeta Telewizyjna, Tele Tydzień, Kropka TV, Super Express TV, Dziennik Gazeta Prawna – Kultura TV, To & Owo, Teleprogram, Fakt TV, Polska The Times – Tele Magazyn), działania w Internecie (pakiety IPLA, WP.pl, Axel, v2, Atmedia, telemagazyn.pl) oraz media społecznościowe (YouTube.com/HISTORYpl, Facebook.com/HISTORYpolska). Kampanię wspiera również outdoor – air-walle promujące serial „Mud Men” rozmieszczone na terenie całej Warszawy.

Anna Priest, VP Marcomms w A+E Networks UK, komentuje: “Premierowy odcinek „Men Mud” cieszył się ogromną popularnością na HISTORY w Wielkiej Brytanii i jesteśmy przekonani, że serial zostanie równie dobrze przyjęty w Polsce. Głównym celem promowania serialu „Mud Men” jest pokazanie HISTORY jako energetycznego kanału dokumentalnego za pomocą opowieści osadzonych w czasie rzeczywistym, z mocnymi bohaterami z historią w tle.”

Międzynarodową kreację przygotowała londyńska agencja Clicked Creative. Za planowanie mediów odpowiadało OMD MediaDirection.

Źródło: A+E Networks [za:] Signs.pl