Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Kampania: W ING kasy wzięcie na mrugnięcie

Kampania: W ING kasy wzięcie na mrugnięcie
2012-03-16

 

W najnowszej kampanii ING Bank Śląski promuje atrakcyjne cenowo i łatwo dostępne pożyczki gotówkowe. Wykorzystując format parodii audio-tele, Bank przekonuje, że łatwiej pożyczyć pieniądze niż je wygrać. Już od 18 marca w ofercie Banku dostępny będzie prosty i przejrzysty dla klientów Pakiet 5000 zł.

Nowa kampania ING Banku Śląskiego promuje Pakiet 5000 zł, który został stworzony, aby ułatwić klientom podjęcie decyzji i zaoszczędzić ich cenny czas. Na rynku jest wiele różnych pożyczek, których analizowanie i porównywanie pochłania bardzo dużo czasu. Pakiet 5000 zł wyróżnia się na prostotą i przejrzystością, dzięki czemu klienci mogą szybciej i łatwiej dokonać wyboru atrakcyjnej pożyczki.

Nowy produkt jest zgodny z strategią ING oferowania prostych i przejrzystych produktów finansowych, bez ukrytych opłat i gwiazdek opisywanych drobnym drukiem. Z kolei warunki finansowe oferowanej pożyczki są jednymi z najbardziej atrakcyjnych cenowo dla klientów – dodał Ignacio Juliá Vilar.

W nowych spotach reklamowych ING Banku Śląskiego, będących parodią teleturnieju audio-tele, wykorzystano prostą formę i humor. W rolę prowadzącego wcielił się Marek Kondrat, który zadaje łatwe i zabawne pytania. Podsumowaniem każdego spotu jest wypowiadane przez aktora stwierdzenie: „łatwiej pożyczyć, niż wygrać”.

Źródło: Signs.pl [za:] ING Bank Śląski S.A., www.ingbank.pl