Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Kalendarze reklamowe książkowe - dostosowanie do odbiorcy

Kalendarze reklamowe książkowe - dostosowanie do odbiorcy
2021-11-04


Marketing i reklama to nieodłączny element każdego biznesu. Bez skutecznych działań promujących nie jest łatwo zaistnieć na rynku i zdobyć klientów. Każda akcja marketingowa powinna być przemyślana i dostosowana do odbiorcy, aby faktycznie przyniosła porządane skutki. Jednym z najpopularniejszych sposobów na docenienie stałych klientów i zdobycie nowych jest wykorzystanie kalendarzy książkowych. To praktyczny gadżet, z którego korzysta się przez cały rok i który może znacznie usprawnić codzienne obowiązki. Przygotowanie takiego kalendarza dla klientów z uwzględnieniem ich preferencji i odpowiednim zawarciem swojego logo to idealny sposób na promocje marki.

Dlaczego warto postawić na spersonalizowane kalendarze książkowe? 

Nikt nie zna lepiej swoich klientów niż sama firma, dlatego stworzenie spersonalizowanych kalendarzy książkowych na rok 2022 to prosty sposób na skuteczny marketing. Ustalenie i uwzględnienie grupy docelowej jest niezwykle ważne - dzięki temu kalendarz będzie nie tylko kolejnym gadżetem reklamowym, ale stanie się także nieodłącznym elementem życia klienta. Jeśli na przykład odbiorcami są głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat, to warto postawić na stonowany kolor okładki, eleganckie wkomponowanie logo i podział na tygodnie. Stosując taki zabieg, znacznie zwiększa się swoją szansę na to, że produkt faktycznie będzie wykorzystywany, a dzięki temu marka będzie towarzyszyć użytkownikowi niemal każdego dnia. Kalendarze reklamowe książkowe są dobrą reklamą, znacznie wpływają na wizerunek firmy i sprawdzają się zarówno w życiu codziennym, jak i biurowym. Przemyślane rozmieszczenie logo, zarówno na okładce, jak i w środku może znacznie zwiększyć zainteresowanie marką.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze kalendarza książkowego?

Za użytecznością kalendarzy książkowych stoi ich przemyślany projekt. Kiedy firma decyduje się na reklamę na kalendarzu w rozmiarze A4, to wtedy należy mieć na uwadze to, że nie każdy będzie mógł zabrać ze sobą taki produkt. To dobry wybór dla tych osób, które korzystają z niego wyłącznie w pracy czy domu. Zdecydowanie bardziej uniwersalne są mniejsze kalendarze książkowe, które klient może wrzucić do torebki, plecaka czy po prostu mieć zawsze pod ręką i korzystać z niego, kiedy tylko przyjdzie potrzeba. Dzięki takiemu rozwiązaniu reklama jest skuteczniejsza, bo gadżet towarzyszy użytkownikowi w codziennym życiu i pojawia się znacznie częściej. Należy pamiętać, że marketing w formie produktów nie należy do najtańszych, dlatego tak ważne jest jego dokładne zaplanowanie. Warto połączyć je również z innymi formami reklamy. Marki często decydują się na: 

  • kalendarz dla firmy A5 dzienny na rok 2022
  • terminarz reklamowy B5 kieszonkowy na rok 2022
  • kalendarz dla firmy A4 codzienny na rok 2022
  • kalendarz kieszonkowy na rok 2022

Aby maksymalnie zmniejszyć koszt produkcji gadżetów przy dużym zleceniu, warto zdecydować się na jedną sprawdzoną firmę. Można wykorzystać jeden projekt logo, a przy dużych zamówieniach ceny mogą być niższe. Do tego dochodzi jedna wysyłka i prosty kontakt. Producent kalendarzy Polskiekalendarze.pl oferuje zarówno różne rozmiary kalendarzy książkowych, jak i wersje ścienne czy biurowe. Dzięki temu w jednym miejscu można skompletować całe zamówienie i zaoszczędzić na produkcji gadżetów firmowych.

Kalendarze książkowe dostosowane do odbiorcy to świetny gadżet firmowy!

Rok 2022 zbliża się wielkimi krokami, dlatego kalendarze książkowe są aktualnie jednym z najlepszych gadżetów reklamowych. Warto już teraz zwizualizować oprawę graficzną, rozważyć czy logo będzie wyłącznie na okładce, czy strony również mają być spersonalizowane, a także zdecydować się na dodatki do kalendarza. Choć dodatkowe rzeczy mogą wydawać się niepotrzebne, to aby zwiększyć chęć używania takiego gadżetu, warto od razu dołączyć do niego długopis. Dzięki temu klient będzie mógł zacząć korzystać z kalendarza w zasadzie od razu, a długopis z nazwą firmy to kolejna reklama. Do kalendarza można dodać również wklejki promocyjne czy reklamowe, aby zachęcić do skorzystania z usług firmy czy też do ponownego zakupu produktów. 

Kalendarze książkowe są niezmiennie jedną z najlepszych reklam każdej marki, a ich umiejętne wykorzystanie i dostosowanie do odbiorcy może przynieść duże zyski. Warto wypróbować je w swoim biznesie, bo to nie tylko użyteczny gadżet, ale i duży plus dla wizerunku firmy.