Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Już za tydzień: Euro-Reklama 2011

Już za tydzień: Euro-Reklama 2011
2011-04-05

Cztery wiosenne dni między 12 a 15 kwietnia to czas spotkania się branży reklamowej i poligraficznej podczas 20. jubileuszowej edycji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA. Swoją ofertę zaprezentuje blisko 400 wystawców  z 27 krajów tj.: Chiny, Czechy, Hiszpania, Litwa, Niemcy, USA czy Belgia.


Euro-Reklama od 20 lat gromadzi przedstawicieli agencji reklamowych, Domów Mediowych, Samorządów, działów promocji miast, gmin i powiatów, regionalne organizacje turystyczne, klientów sieciowych a także środowisko marketingowe,  specjalistów, dyrektorów i handlowców. Targi te to wyjątkowe miejsce integracji całego środowiska działającego na rynku reklamy oraz kreowania biznesu.
W tym roku dotyczyć będą one m.in następujących bloków tematycznych: komunikacja wizualna (outdoor/ indoor), usługi reklamowe, dostawcy usług reklamowych, usługi wystawiennicze, ambient, materiały i urządzenia do produkcji reklamy, POS, organizacje branżowe, wydawnictwa specjalistyczne, portale branżowe i wiele innych. Na targach nie zabraknie liderów tj.: Achilles Polska, Atrium, European Media Group, Flexvision, IO Marketing Polanad, Polcom, Shenzhen Top Technology Co, Trodat POLSKA czy Tryumf. Szczególnie korzystny dla liderów rynku LED czas zobrazuje obecność takich firm jak: ARTLED, LEDIT, LEMI-BIS, FLEXVISION, LEDPL, BIGLOOK MEDIA.


Inspirujące nowości – zobacz je wszystkie!

Wśród zgłoszonych produktów znajdą się m.in. ściana LED montowana bezpośrednio na szklanych elementach i pozwalającą dostosować się praktycznie do każdej szklanej powierzchni ściany budynku, namiot reklamowy wyposażony w nadruki reklamowe wykonywane sitodrukiem, plotery stołowe, maszyny do sublimacji w trójwymiarze, zintegrowany system sublimacyjny do wykonywania metalowych tabliczek dla branży funeralnej czy drukarki umożliwiające druk tonerami ceramicznymi i zgrzewarki samojezdne na gorące powietrze. Zaprezentowane zostaną także zawiasy akrylowe, stojaki na ulotki, listwy zatrzaskowe do plakatów, różne rodzaje przyssawek, kieszenie naklejane z foli antyrefleksyjnej, ozdobne pen drive’y, folie do druku cyfrowego, folie samoprzylepne,  automatyczne zakuwarki dla oczek metalowych lub plastikowych, zgrzewarki impulsowe do tekstyliów technicznych oraz drukarki do gadżetów.


Synergia reklamy i poligrafii

Silnym akcentem wiosennego spotkania będzie możliwość przeglądu ofert wystawców zarówno z sektora reklamowego jak i poligraficznego, bowiem równolegle z targami EURO-REKLAMA. odbędą się Międzynarodowe Targam Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA. Pozwoli to wykorzystać efekt synergii i kompleksowo zaprezentować potencjalnym nabywcom ofertę obu rynków. Inicjatywą łącząca oba te przedsięwzięcia będzie, przygotowany w ramach targów poligraficznych, Salon Digital Printing Expo. W ramach tej przestrzeni eksponowany będzie druk cyfrowy, druk wielkoformatowy i druk reklamowy.

 



Dobrze skomponowany program wydarzeń:


?    2nd Car Wrap Championship

Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych - 2nd Car Wrap Championship, których finały odbędą się podczas targów EURO-REKLAMA 2011. Konkurs ten to połaczenie w jedynym tego rodzaju projekcie w Polsce funkcji pokazowych, promocyjnych
i edukacyjnych. Zawody rozegrają się według sprawdzonej już formuły w trzech kategoriach: klejenie materiałami własnymi, freestyle oraz klejenie materiałami dostarczonymi. Na ponad pięciuset metrach kwadratowych pokazane zostaną najnowocześniejsze trendy i rozwiązania, a także potencjał reklamy tranzytowej jako ważnego kanału komunikacji wizualnej. W trakcie konkursu rozegrane zostaną trzy tury konkursowe. Zwycięzcą konkursu zostanie firma, która łącznie w ciągu trzech tur i trzech dni konkursu zdobędzie najwyższą ilość punktów przyznanych przez Jury (w którego skład wchodzą osoby wyznaczone przez organizatora: European Media Group Sp. z o.o. - wydawcę Visual Communication).
Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 14.04.2011 roku po rozstrzygnięciu ostatniej kategorii, na stoisku Visual Communication w hali nr 3.
Organizator: European Media Group Sp. z o.o., MTP.
Miejsce: Pawilon 3, 12-14 kwietnia 2011.


?    Konkurs SuperStar

Po raz kolejny targi EURO-REKLAMA staną się miejscem wręczenia prestiżowych nagród SuperStar. Ten międzynarodowy konkurs, organizowany przez magazyn Display, cieszy się co roku ogromnym zainteresowaniem całej branży POS (point of sales). Konstrukcje
i produkty ocenione zostaną aż w 8 kategoriach. Ekspozycja konkursowa będzie dostępna dla zwiedzających przez cały czas trwania targów, na specjalnie wyznaczonej przestrzeni w pawilonie 3. Uczestnicy, których eksponaty zdobędą pierwsze i drugie miejsce zostaną wyróżnieni specjalną statuetką, dodatkowo logotypy firm oraz fotografie eksponatów biorących udział w konkursie będą opublikowane w czasopiśmie „display”.
Organizator: Display Magazin, MTP.
Miejsce: Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się na stoisku 10 w pawilonie 3, 13 kwietnia (środa) o godz. 15:00.


?    Konferencja Euro-Reklama Sport II
Konferencja dedykowana jest przede wszystkim klubom i organizacjom sportowym. Temat: Klub marką – marka produktem – produkt towarem to cykl prelekcji na temat skutecznego budowania przez kluby własnego wizerunku. Podczas spotkania zaproszeni prelegenci i eksperci z różnych dziedzin powiedzą jak efektywnie prowadzić klub, jak zachęcić młodzież do uprawiania sportu oraz jak na swojej działalności zarobić. Konferencja została pomyślana jako zwiększenie świadomości klubów w kontekście kreowania ich jako nowoczesnej marki przy małym wkładzie finansowym, podkreślenie znaczenia klubów sportowych dla kształtu całej dyscypliny, a także edukację z zakresu różnych możliwości pozyskiwania funduszy na budowę dobrze prosperującego klubu sportowego. Każde wystąpienie będzie niosło za sobą cenne, żywe wskazówki, prezentowane nie przez teoretyków, lecz osoby doświadczone, działające w sporcie
i odnoszące sukcesy w kreowaniu własnej marki i budowaniu dobrze prosperującego klubu.
Patronat nad konferencją objęła Ewa Bąk – Dyrektor Wydziału Kultury Fizycznej Urzędu Miasta Poznania, a Patronem Medialnym konferencji jest telewizja SPORTKLUB                                                                       
Organizator: MTP
Miejsce: Sala Niebieska, 14 kwietnia (czwartek), godz. 11:00-16:00

Konferencji towarzyszyć będzie wystawa upominków reklamowych. Kreacje będą przygotowane przez firmy, które tworzą profesjonalne produkty dla klubów sportowych. Całość wystawy będzie dedykowana fikcyjnej marce klubu, stworzonej specjalnie na potrzeby wystawy, by pokazać jak spójne mogą być materiały i w jaki sposób mogą wpłynąć na świadomość odbioru marki klubu. Gadżety sportowe to podstawowe narzędzie promocji klubu sportowego a także szansa na pozyskanie dodatkowych funduszy na swoją działalność. Jest on także podstawowym produktem klubu budującym silną więź zawodników oraz kibiców z klubem. Gadżety sportowe przedstawione w galerii reklamować będą markę stworzonego wyłącznie na potrzeby galerii klubu „Warsaw Blades”.

?    Konferencja : 2012 – Czy tylko dla dużych graczy?

Prelegenci skupią się między innymi na ofercie centrów pobytowych podczas dużych rozgrywek sportowych, rozważą składniki dobrze przygotowanej oferty hotelarskiej i gastronomicznej oraz zadania i możliwości jakie przed nimi stoją. Podczas spotkania będzie także okazja porozmawiania o tym jak lokalny biznes może skorzystać dużych imprezach piłkarskich oraz w jaki sposób piłkarskie spotkania mogą podnieść aktywność lokalnych społeczności. Konferencja poświecona będzie również kwestii marketingu miejsc, pomysłom na niestandardowe i zapadające w pamięć akcje promocyjne oraz gadżety, które przywołując pozytywne wrażenie z pobytu w danym mieście pozwolą powtórnie przyciągnąć do niego gości. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o kształcie rynku, a także o nowościach i trendach w reklamie sportowej oraz o oczekiwaniach reklamodawców.
Organizator: MTP
Miejsce: Sala Niebieska, 13 kwietnia (środa), godz. 11:00-15:00

?    Wystawa „Tu Polskie Radio 1925-2010”

Z okazji jubileuszu 85-lecia Polskiego Radia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w Holu Wschodnim będzie można oglądać wystawę „Tu Polskie Radio 1925-2010”. Ekspozycja przybliża 85-letnią działalność programową Polskiego Radia, historię Teatru Polskiego Radia, dzieje radiowych zespołów muzycznych, Rozgłośni Regionalnych.  Wystawa przypomina również radiowe osobowości – spikerów i twórców popularnych audycji, których dokonania składają się na bogaty dorobek publicznej radiofonii. Ta sentymentalna ekspozycja składa się z pięciu części: „Prolog”, „Dekady”, „Gatunki”, „Nagrody”, „Technika”.  Podczas targów Euro-Reklama i Poznań Media Expo 2011 będzie można obejrzeć cztery pierwsze  części wystawy.
W Holu Wschodnim będzie można zobaczyć kilkadziesiąt plakatów i 250 fotografii upamiętniających najważniejsze dla Polskiego Radia momenty oraz przedstawiające ludzi, którzy przez dekady tworzyli to najstarsze medium.
Sponsor: INEA
Miejsce: Hol Wschodni, 12-16 kwietnia


Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA odbędą się na terenie Miedzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 12-15 kwietnia 2011 w hali nr 3 razem z Międzynarodowymi Targami Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA (hale 3A, 5). Targi czynne będą dla zwiedzających od wtorku do czwartku od godziny 10.00 do 17.00, a w piątek od 10.00 do 16.00.



Więcej na: www.euro-reklama.mtp.pl