Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Jakie są zalety stojaków reklamowych i jak wybrać producenta stojaków?

Jakie są zalety stojaków reklamowych i jak wybrać producenta stojaków?
2019-11-05


Stojaki reklamowe to jedna z najczęściej wykorzystywanych i jednocześnie najskuteczniejszych form promocji firmy. Ich zaletą jest ogromna uniwersalność: można je wykorzystywać m.in. w sklepach, punktach usługowych, a także podczas targów lub konferencji. Czym jeszcze wyróżniają się standy reklamowe i jak wybrać te najlepsze dla siebie?

Czym są stojaki reklamowe i jak je wykorzystać?

Stojaki reklamowe należą do tzw. materiałów POS, czyli skierowanych wprost do klienta detalicznego, dystrybuowanych bezpośrednio w miejscu sprzedaży. Inna nazwa stojaków to standy reklamowe. Możemy do nich zaliczyć m.in. popularne potykacze, stojaki na pojedyncze, duże plakaty, standy służące do wyeksponowania menu przed restauracją, multistandy (czyli konstrukcje pozwalające na przywieszenie kilku różnych elementów), systemy elypse (czyli aluminiowe ramy ze stalowymi linkami, do których można przymocować poszczególne materiały promocyjne), a także różnego rodzaju stojaki na ulotki lub wizytówki, które mogą być ustawiane zarówno na podłodze, jak i na ladach.

Zalety stojaków reklamowych

Bardzo ważnymi zaletami takiego rozwiązania są jego dostępność oraz niski koszt. Ceny stojaków reklamowych oraz plakatów lub ulotek są nieporównywalnie niższe od kwot, które trzeba wydać na materiał promocyjny w telewizji lub bilbord, a jednocześnie metoda ta pozwala na osiągnięcie bardzo zadowalających efektów. 2/3 decyzji zakupowych dokonywanych jest już w sklepie, co oznacza, że można na nie wpłynąć właśnie interesującymi reklamami umieszczonymi w tym miejscu. Ważne, by były one atrakcyjne wizualnie i przyciągające wzrok. Pamiętajmy również o tym, że zbyt duża ilość reklam może być przytłaczająca – lepiej promować w ten sposób tylko jeden produkt lub usługę jednocześnie. Dodatkowo stojak (zwłaszcza taki wykonany z metalu lub pleksi) jest bardzo trwały, w związku z czym może nam posłużyć przez wiele lat oraz w rozmaitych sytuacjach, np. nie tylko w zakładzie handlowym czy usługowym, ale także podczas targów lub konferencji, w których weźmie udział nasza firma.

Jak wybrać producenta stojaków?

Na rynku dostępnych jest wiele różnych rodzajów standów, dzięki czemu każdy jest w stanie dobrać taki, który będzie idealnie odpowiadał na jego potrzeby. Szukając producenta stojaków, warto więc zwrócić uwagę na szeroki wybór rozmiarów i wzorów produktów. W asortymencie powinny znaleźć się modele jedno- i dwustronne, wysokie i niskie, nadające się na lady (o odpowiednio mniejszych rozmiarach niż te duże, ustawiane na podłodze), na jednej lub kilku nogach oraz przystosowane do zawieszenia jednego, wielkiego plakatu, kilku wydruków lub bardzo dużej liczby ulotek bądź wizytówek. Dokonując wyboru, warto wziąć pod uwagę zarówno sposób, jak i miejsce użytkowania. Jeśli stand ma stać w jednym pomieszczeniu znajdującym się w budynku, możemy zdecydować się na wersję kartonową. Jednak w przypadku, gdy stojak będzie używany na zewnątrz lub będzie często przenoszony z miejsca na miejsce, lepiej wybrać trwalsze materiały, takie jak plastik lub metal.