Aktualności
Jak zamówić murale reklamowe, które przyciągną uwagę klientów?
Wielkoformatowe murale reklamowe z założenia przykuwają spojrzenia, choćby ze względu na ich powierzchnię. Jeśli jednak chcesz skraść serca odbiorców na dłużej, zadbaj o detale takiego komunikatu marketingowego. Jak zamówić murale, które działają? Odpowiadamy!
Czym wyróżniają się murale reklamowe?
Mariaż sztuki i marketingu? Murale reklamowe udowadniają, że takie połączenie nie tylko jest możliwe, ale także udane! Zajmujące duże powierzchnie obrazy przedstawiające grafiki promujące wybrane produkty, usługi, wydarzenia, a także seriale, filmy i programy telewizyjne – w odróżnieniu od większości klasycznych billboardów – doskonale wpisują się w miejską przestrzeń, a niektóre z nich na stałe wpisały się w krajobraz polskich miejscowości. Wszystkie te cechy sprawiają, że murale zwracają uwagę mieszkańców, turystów i kierowców.
Murale reklamowe na zamówienie
Zastanawiasz się, jak zamówić murale reklamowe? Pierwszy krok to określenie celu Twojej kampanii: może to być promocja wybranego produktu albo zwiększenie rozpoznawalności firmy. Wybierz atrakcyjną lokalizację dla Twojej reklamy – najlepiej korzystając z porad agencji specjalizującej się w marketingu outdoorowym. Zanim zlecisz stworzenie muralu konkretnej firmie, sprawdź jej portfolio i poszukaj opinii klientów, którzy wcześniej powierzyli jej podobne zadanie. A kiedy obraz już powstanie, aktywnie go promuj: w social mediach, na lokalnych portalach, w miejscowej prasie.
Mural reklamowy to artystyczna promocja, która wzbogaca miejski krajobraz
Co oferuje agencja malująca murale reklamowe? Murale reklamowe tworzone przez profesjonalistów specjalizujących się w obrazach outdoorowych i grafikach ściennych to dzieła, które mogą przyjmować rozmaite formy. Jedne z najciekawszych prac tego typu to murale reklamowe Good Looking Studio. Firma ma w portfolio ponad 400 różnorodnych projektów dla najznamienitszych marek, zarówno polskich, jak i międzynarodowych, takie jak: McDonald's, Nike, TVN, Orlen, Reebok czy Unilever. Co istotne, portfolio studia potwierdza, że malarstwo w przestrzeni miejskiej może promować nie tylko znane brandy, ale i instytucje kultury i sztuki, na przykład muzea, galerie i teatry oraz inicjatywy społeczne.
Murale nie muszą służyć promocji produktu czy marki – ich zastosowanie jest bardzo szerokie!
Wykonywanie murali reklamowych inspiruje i angażuje
By mural odniósł sukces, zdecyduj się na usługi doświadczonych twórców, którzy mają na koncie wiele miejskich grafik. Profesjonalni artyści korzystają z materiałów odpornych na działanie warunków atmosferycznych, a co za tym idzie – trwałych. Ponadto starannie dobierają techniki malarskie, dopasowując je do potrzeb danej marki i efektu, jaki chce uzyskać klient. Pamiętaj też, że dobry mural to taki, który angażuje odbiorców, na przykład poprzez zachęcenie ich do fotografowania go, a potem dzielenie się wykonanymi zdjęciami w mediach społecznościowych. Tego typu grafiki same się promują, a ich zasięg zwiększa zastosowanie dodatkowych elementów: kodów QR, hashtagów oraz oryginalnych haseł reklamowych.
Na co zwrócić uwagę, zamawiając murale promocyjne?
Sukces Twojej kampanii zależy m.in. od lokalizacji muralu, która powinna być dopasowana do grupy docelowej. Przykład? Reklamę cateringu dla zabieganych najlepiej umieścić w miejscu, w którym swoją siedzibę ma kilka firm. Druga kwestia to widoczność muralu – dobrym pomysłem jest budynek, który znajduje się przy ruchliwej ulicy, głównej drodze, ciągu komunikacyjnym. Przyłóż również wagę do projektu graficznego obrazu: istotne są: czytelność, atrakcyjność, dopasowanie do otoczenia oraz zgodność z komunikacją i wizerunkiem marki.