Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Jak pudełka mogą wspierać Twoją firmę?

Jak pudełka mogą wspierać Twoją firmę?
2020-04-28


Pudełka z nadrukami są niedrogim i skutecznym pomysłem na promocję Twojej firmy.

Prezentowanie towarów w opakowaniach kartonowych jest zarówno dla potencjalnych klientów, jak i dla personelu. Pracownicy nie mają wtedy problemu z zachowaniem porządku na półkach i atrakcyjnej aranżacji w sklepie. Natomiast klienci mogą jednocześnie zobaczyć cały asortyment.


Jakie zastosowania mogą mieć opakowania kartonowe?

Pudełka kartonowe mogą być wykorzystywane jako opakowania zbiorcze albo indywidualne. Ten pierwszy rodzaj bardzo często jest pozbawiony elementów ozdobnych. Jednak ich zaletą jest to, że są niezwykle wytrzymałe oraz posiadają nadruk z najważniejszymi informacji o ich zawartości, takimi jak: skład produktu, metodę przechowywania oraz przewożenia. 

Natomiast opakowania indywidualne to już zupełnie inna kwestia. Tutaj bardzo duży nacisk kładzie się na estetykę. To właśnie one mają skupiać na sobie całą uwagę klientów. Znajdują się również na nich szczegółowe informacje o produkcie. 

Na opakowaniach kartonowych z łatwością można wyeksponować wiadomości o danym przedmiocie oraz hasła reklamowe. Istnieje również możliwość poinformowania klienta o innych towarach od tego samego producenta.


Opakowania kartonowe do transportu

Jeżeli potrzebne Ci są pudełka kartonowe o dużej żywotności albo takie, które będą transportowane przez długi czas, to najlepiej zainwestuj w takie wykonane z tektury warstwowej. Są to tak zwane pudełka fasonowe albo kaszerowane.

Pudełka fasonowe są zrobione z tektury wielowarstwowej. Mają skrzydełka, które są chowane w szczelinach opakowania. Tworzą one sześcian lub prostopadłościan, który nie otworzy się samodzielnie. Dzięki temu możesz być spokojny, że zapakowany towar się z niego nie wysypie. Tego rodzaju opakowania kartonowe najczęściej są wykorzystywane w branży kurierskiej. Bardzo często przewozi się w nich obuwie, części samochodowe, elektryczne oraz ogólnobudowlane. Są to pudełka zazwyczaj bez nadruków. Natomiast we wcześniej wspomnianych pudełkach kartonowych kaszerowanych, które również mają wiele warstw i są trwałe, ostatnia klejona warstwa może być zapełniona reklamami, logo firmy, czy jakimiś innymi informacjami.


Opakowania ozdobne na specjalne okazje

I tutaj właśnie przechodzimy do pudełek ozdobnych, które są wszystkim bardzo dobrze znane. Przydają się najczęściej do pakowania prezentów. Dobrze zaprojektowane pudełko ozdobne jest bardzo kolorowe, pomysłowe, często bardziej atrakcyjne niż sam upominek. Pudełka ozdobne są dużo lepsze niż torebki prezentowe, ponieważ te drugie są drogie i nietrwałe.

Pudełka ozdobne bardzo rzadko lądują w koszu. Zazwyczaj obdarowywana osoba zostawia je sobie na pamiątkę i przechowuje w nim na przykład biżuterię lub nici. 


Opakowania reklamowe

Pisaliśmy już o tym, że pudełka kartonowe bardzo dobrze nadają się do transportu i przechowywania produktów w magazynie, do prezentacji towaru na półkach, przyciągają uwagę klientów. Mogą być również opakowaniem prezentowym. Teraz przyszła pora na to, aby podkreślić ich niezwykle istotną funkcję w reklamie.

Pudełka kartonowe są wręcz niezbędne, gdy chcesz podarować jakiś prezent swoim pracownikom lub kontrahentom, na przykład z okazji świąt. Nadrukowane na nich logo oraz hasła reklamowe na długo zostają w ludzkiej świadomości i budują pozytywny obraz Twojej marki. Właściciele firm chętnie inwestują w reklamówki na codzienne zakupy, czy eleganckie opakowania, aby zwiększyć swoje obroty. Z opakowań reklamowych korzystają firmy handlowe, produkcyjne, restauracje, kluby sportowe, sklepy spożywcze.

Trudno jest obecnie znaleźć branżę, która zupełnie nie potrzebowałaby opakowań reklamowych z logo przedsiębiorstwa. Nadruki reklamowe w ostatnich latach mają coraz większe znaczenie. Hasła reklamowe oraz opakowania, które znajdują się na różnego rodzaju opakowaniach, siłą rzeczy docierają do bardzo dużej ilości potencjalnych odbiorców, którzy mogą się stać Twoimi klientami. Każdemu chociaż raz zdarzyło się zobaczyć nazwę, jakiejś firmy z oryginalnym logo lub hasłem w autobusie lub na ulicy i z ciekawości sprawdzić w Internecie, czym ona się zajmuje. Czasami kończy się to, w ten sposób, że ta osoba kupuje dany produkt lub korzysta z tej usługi.