Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Internetowa premiera nowej reklamy Coca-Coli

Internetowa premiera nowej reklamy Coca-Coli
2011-09-19

Coca-Cola zaprezentowała w internecie nową reklamę pt. „Great Happyfication” czyli kolejną odsłonę jednej z najlepszych serii reklamowych w historii marki, ukazującej magiczną rzeczywistość wewnątrz każdego automatu z Colą.

Trwający sześć i pół minuty film, który został zamówiony przez koncern w związku ze 125 urodzinami marki, utrzymany jest w konwencji musicalu. Wszystko otwiera zapowiedź animowanej cheerleaderki o imieniu Wendy.

 

Kampanię, podobnie jak poprzednie części serii, przygotowała agencja Wieden+Kennedy. Producentem spotu jest firma Psyop.

Pierwszy spot reklamowy „Happiness Factory” pojawił się w 2006 r. Kampania „Happiness Factory” otrzymała szereg najważniejszych nagród marketingowych, m.in. Srebrnego Lwa w Cannes, Grand Prix konkursu Epica Awards 2006 i nominację do amerykańskiej nagrody Emmy. Została wyemitowana w ponad 150 krajach, stając się jedną z najlepiej ocenianych przez konsumentów reklamą w historii Coca-Coli.

Drugą część „Fabryki szczęścia” można było zobaczyć w styczniu 2008 r..

Marka z Atlanty, konsekwentnie buduje przekaz wokół pierwszeństwa na rynku i radości, co pokazuje zestawienie „10 reklam Coca-Coli w historii”.

 

Źródło: Marketing przy Kawie