Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

InPost: kolejna odsłona telewizyjnej kampanii Paczkomatów

InPost: kolejna odsłona telewizyjnej kampanii Paczkomatów
2011-12-23


InPost na gwiazdkę funduje podróż w czasie, pokazując jak bardzo proste rozwiązania zmieniły rzeczywistość. Od 21 grudnia trwa nowa odsłona kampanii ATL Paczkomatów, w której InPost pokazuje drogę, jaką przebyli konsumenci od kolejek do pocztowego okienka po odbiór przesyłek w automacie. Spot został zrealizowany samodzielnie przez zespół InPost, bez wsparcia agencji reklamowej, co świadczy o kreatywnym podejście pracowników firmy.
Nowy spot reklamowy InPost przenosi widzów w czasie do lat 80-siątych. Są święta, w swoim biurze, przy biurku siedzi zasępiony „naczelnik” marząc o… nowoczesnej poczcie pozwalającej wysyłać i odbierać przesyłki w dowolnym momencie, bez kolejek i zbędnych urzędowych formalności. Chwilę później Św. Mikołaj klika przycisk na Paczkomacie InPost i odbiera paczki w kilkanaście sekund.

Nie ma wątpliwości, że internet zrewolucjonizował komunikację. Podobnie rozwój systemu Paczkomatów na trwałe zmienił sposób dostarczania przesyłek. InPost w nowej odsłonie kampanii pokazuje klientom jaką podróż odbyli, od stania w kolejkach z awizo w ręku po odbiór paczek w dowolnym czasie i porze dzięki urządzeniom InPost.

"Uwierzmy w swoją siłę i kreatywność! Nie musimy być jak Chiny, a w Warszawie nie musi być Budapeszt, by żyło nam się coraz wygodniej. Wystarczy, że będziemy łamać utarte schematy i brać przykład choćby z konceptu Paczkomatów InPost, które pogoniły komitety kolejkowe, awizo z czasów Gierka i wiele innych paranoi, które dręczyły nas od pokoleń" – mówi Rafał Brzoska, Prezes Grupy Integer.pl.

Film emitowany w telewizji można zobaczyć na portalu YouTube.com (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gPr7t3udS0Q). Jako pierwsi zostali zaproszeni do jego obejrzenia Fani FanPage marki Paczkomaty InPost. Co więcej, każdy może nakręcić własną wersję zakończenia spotu, który firma InPost zaprezentuje niebawem na Facebooku.

„Na Święta zamarzyliśmy sobie, by nie było kolejek, by nie było tego biurokratycznego awizo i po prostu, by było nam wygodniej nadawać i odbierać paczki! Samodzielnie – bez wsparcia agencji reklamowych - stworzyliśmy nagranie z życzeniami dla wszystkich Polaków. Z życzeniami, które na dodatek postanowiliśmy spełnić nie tylko jako InPost, ale również w imieniu naszego konkurenta – Poczty Polskiej. Jak powiedział w wywiadzie udzielonym Gazecie Prawnej w dniu 28 kwietnia 2011 roku obecny prezes Poczty Polskiej p.Jerzy Jóźwiak ’Proszę sobie wyobrazić, że przychodzi pan na pocztę i ma 24-godzinny dostęp do (...) paczkomatu, w którym odbierze pan paczkę lub list, wstukując kod otrzymany SMS-em’. Cieszy nas fakt, że nasze marzenie staje się rzeczywistością” - podkreśla dyrektor marketignu Grupy Integer.pl Jacek Powałka.

Najnowszy spot reklamowy firmy InPost będzie prezentowany na antenie do 2 stycznia 2012 roku.


Źródło: Signs.pl za: InPost