Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Haft na ubraniach – wyróżnij swoją firmę na tle konkurencji

Haft na ubraniach – wyróżnij swoją firmę na tle konkurencji
2022-07-12


Reklama jest dźwignią handlu. Jej ważnym aspektem jest opracowanie i przygotowanie odpowiedniej strategii marketingowej. To właśnie dzięki niej firma zyska na popularności i dotrze do szerszego grona nowych klientów.

Świetnym i zarazem sprawdzonym pomysłem na wyróżnienie swojej działalności na tle konkurencji jest wykorzystanie haftu na ubraniach. To jeden z najpopularniejszych i najbardziej subtelnych sposobów znakowania odzieży wykorzystywanej w celach promocyjnych.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą – wizerunek firmy budujesz na detalach

Aby zbudować pozytywny obraz swojej marki, firmy stosują bardzo różne formy reklamy – telewizyjne, radiowe, graficzne w formie ulotek, gazetek czy bilbordów. Nikt nie ma wątpliwości, że skuteczna forma komunikacji jest kluczowa, aby odnieść sukces w biznesie.

Nie ma jednej zasady określającej, jak należy postępować, aby wypracować pozytywną opinię o firmie, która przełoży się na jej realne zyski. O wizerunku firmy decydują detale, które można porównać do puzzli. Ich stopniowe i regularne łączenie przynosi konkretne rezultaty.

Jednym z takich detali, który realnie buduje wizerunek firmy jest odzież reklamowa z haftem. Dzięki najnowszej technologii można haftować logo lub dowolny napis na poszczególnych częściach garderoby.

Jaka odzież reklamowa jest najczęściej wybierana?

Nie ma praktycznie rzeczy, na której nie byłoby możliwie nadrukowanie konkretnego napisu czy wzoru. Na rynku mamy bogatą ofertę odzieży firmowej. W gronie trzech najpopularniejszych ubrań znajdują się koszulki, polary i bluzy.

Dlaczego warto zainwestować w te najczęściej wybierane? Celem haftów na ubraniach jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności danej marki. Koszulki, bluzy i polary są najbardziej uniwersalne i najczęściej nosze przez pracowników firmy.


Bluzy polarowe są jednym z najchętniej wybieranych typów odzieży reklamowej fot. haftwear.pl


Jednakowy strój roboczy pracowników świadczy również o pełnym profesjonalizmie firmy. Dzięki temu firma zyskuje na rozpoznawalności. Wystarczy zdecydować się na odpowiednie kolory odzieży reklamowej, które będą spójne i jednocześnie charakterystyczne dla profilu prowadzonej działalności.

To może być jeden wariant kolorystyczny dla wszystkich pracowników. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać kilka kolorów ubrań i podzielić je w zależności od stanowiska. Do tego na każdym z nich można wykonać haft maszynowy, na przykład z logiem lub nazwą firmy.

Poza tym tego rodzaju odzież może nam posłużyć jako forma upominków dla klientów. Wtedy uda się dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, a taki klient na pewno na długo zapamięta nazwę naszej firmy.

Rodzaje haftu – który wybrać na potrzeby swojej firmy?

Współcześnie istnieje kilka metod wykonywania nadruków i haftów na ubraniach. Jedną z najpopularniejszych jest bez wątpienia haft komputerowy. Jego ogromna zaleta to wyjątkowa trwałość. Do tego haftowane koszulki prezentuje się bardzo elegancko i ekskluzywnie. Haftowanie na koszulkach tą metodą umożliwia realizację dowolnego napisu czy logo firmy w określonej kolorystyce. Odzież firmowa będzie prezentowała się profesjonalnie i estetycznie.

Drugą najpopularniejszą formą wykonywania haftu na bluzach czy koszulach jest druk cyfrowy. Decydując się na tę metodę należy pamiętać, że wykonuje się go wyłącznie na odzieży bawełnianej, ewentualnie na ubraniach z bawełny z niewielką domieszką włókien sztucznych. Podobnie jak haft wykonany komputerowo, tak i ten jest trwały.


Reklama na koszulce pozwoli dodatkowo wyróżnić Twoją firmę fot. haftwear.pl


Decydując się na druk cyfrowy mamy gwarancję, że uzyskamy pełne odwzorowanie koloru, łącznie z przejściami tonalnymi oraz świetną jakość druku. Warto dodać, że ta metoda umożliwia również wydruk bardzo skomplikowanej i szczegółowej grafiki, nawet tej pełnej najdrobniejszych detali.

Coraz większą popularnością cieszy się również metoda nadruku z folii FLEX. Cechuje ją bardzo duża odporność na wielokrotne pranie oraz uszkodzenia mechaniczne. Odzież firmową z nadrukiem z folii można bez obaw prać w pralkach.

Tego rodzaju nadruki wykonuje się poprzez wycięcie wybranego wzoru na ploterze tnącym. Następnie wprasowuje się go w materiał pod odpowiednim naciskiem i temperaturą. Czwartą formą wykonywania nadruku jest sitodruk. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że to jedna z najstarszych form ozdabiania ubrań. Jest najtańsza spośród wszystkich wcześniej wspomnianych.

Sitodruk można wykonać na koszulkach, polarach, czapkach, odzieży roboczej czy torbach. Jest bardzo trwały i odporny na wielokrotne pranie. Warto dodać, że idealnie sprawdza się do wykonywania nadruku na dużych i płaskich powierzchniach.

Hafty na ubraniach w Haftwear

Haftwear wyróżnia się na polskim rynku niezwykłą starannością i precyzją. Realizując zamówienia dokłada wszelkich starań, aby sprostać każdemu, nawet najbardziej wymagającemu zadaniu. Ponadto doświadczeni i wykwalifikowani pracownicy zawsze służą wsparciem i pomocą – nawet przy przygotowaniu projektu. Składając zamówienie na większą ilość odzieży reklamowej można liczyć na rabaty.

Ta firma w swojej bogatej ofercie posiada produkty najwyższej jakości oraz konkurencyjne ceny. Chcesz wyróżnić swoją firmę? Zaufaj Haftwear z Gdańska.