Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Grupa Eskadra twórcą największej kampanii Śnieżki

Grupa Eskadra twórcą największej kampanii Śnieżki
2012-05-23

 

17 maja ruszyła nowa kampania reklamowa Śnieżki przygotowana przez krakowską Grupę Eskadra.

„Śnieżka – nowe oblicze koloru” to hasło najnowszej kampanii reklamowej, wprowadzającej na rynek paletę farb satynowych w gotowych kolorach.

Grupa Eskadra wygrała konkurs na kreację kampanii promującej nowy produkt w ofercie Śnieżki oraz prezentującej nowy system identyfikacji wizualnej marki. Przygotowano reklamę prasową, internetową, spot radiowy oraz dwa spoty telewizyjne – 30 i 10-sekundowe. Kampania reklamowa obejmie trzy kraje – Polskę, Białoruś i Ukrainę.

Motyw przewodni spotu to psychologia koloru, zgodnie z którą otaczające kolory mają duży wpływ na nasze samopoczucie, zachowanie, a nawet podejmowane decyzje. – Kolor wpływa na nasze nastroje, a nastrój może być impulsem do zmiany koloru – tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra. Dodatkowo spot podkreśla wyjątkowe właściwości powłok uzyskanych za pomocą farb Śnieżka Satynowa.

Spot zrealizowany został techniką stop motion, w dynamiczny sposób prezentując korelację między metamorfozą wnętrza a zmianami zachodzącymi na obliczach bohaterów pod wpływem kolorów.

Najnowsza kolekcja farb satynowych Śnieżki w gotowych kolorach to produkty, które jako jedyne  na polskim rynku wykorzystują technologię Teflon® Surface Protector, która ułatwia utrzymanie ścian w czystości.

 

Źródło: Eskadra PR