Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Grey Group dla Stowarzyszenia Lambda Warszawa

Grey Group dla Stowarzyszenia Lambda Warszawa
2012-04-13


Stowarzyszenie Lambda Warszawa to organizacja mająca na celu budowanie pozytywnej tożsamości lesbijek, gejów, osób biseksualnych i transpłciowych oraz kształtowanie wobec nich akceptacji społecznej.

W nowej kampanii społecznej przygotowanej przez Grey Group Lambda chce zwrócić uwagę Polaków na osoby homoseksualne prezentując je w zwykłych codziennych sytuacjach, znanych nam wszystkim. W ten sposób twórcy kampanii chcą pokazać, że wszyscy, niezależnie od orientacji seksualnej, jesteśmy tacy sami i zachęcić do przekazania 1% podatku Stowarzyszeniu Lambda Warszawa.

W przygotowanie kampanii zaangażowało się Grey Group w składzie: Agata Bereś – producentka oraz Adriana Czubak - junior account executive. Spot został wyreżyserowany przez Marię Zbąską. Za scenografię odpowiedzialny jest Robert Włodarczak, za kostiumy Majka Maj. Produkcją klipu zajęły się Film Delikatesy, muzyką Ucho Studio. Postprodukcją zajął się Lunapark, transferem kinowym The Chimney Pot, off line/on line Film Garden. Wszystkie zaangażowane podmioty pracowały przy tworzeniu kampanii pro bono.

Kampania będzie obecna w telewizji, prasie, internecie, warszawskiej komunikacji miejskiej oraz w wybranych kinach do końca kwietnia 2012 roku.

Grey Group oferując pomoc przy produkcji spotu nie po raz pierwszy zaangażowało się charytatywnie. Agencja współpracowała już przy tworzeniu kampanii społecznych m.in. z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami, Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy czy Fundacją Dzieci Niczyje.


Źródło: signs.pl [za:] Grey Group