Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Głosowanie na PiS cool i jazzy

Głosowanie na PiS cool i jazzy
2011-09-14

Młode twarze na czele z Sylwią Ługowską, zwaną przez tabloidy Angeliną Jolie, hasła o wolności słowa, rezygnacja z procesów wyborczych i wyciszenie retoryki o zamachu w Smoleńsku – to nowa taktyka PiS. Młodzi wyborcy mają dzięki niej zrozumieć, że głosowanie na partię Kaczyńskiego „to nie obciach, lecz postawa i działanie coll, jazzy” – informuje Gazeta Wyborcza.

PiS zmienia wizerunek. W dokumencie zawierającym wytyczne kampanii, na które powołuje się dziennik, czytamy: „Celem jest pokazanie wyborcom, że PiS jest partią ludzi młodych, ambitnych, aktywnych, przebojowych, kompetentnych, zadbanych, estetycznych, modnych, wyluzowanych, dowcipnych, pełnych pasji, radości, życia, pełnych pomysłów, energii, optymizmu”. Twarzą akcji mają być młodzi politycy, głównie kobiety – przede wszystkim Sylwia Ługowska i Ilona Klejnowska. Przekaz uatrakcyjnią zdjęcia, na których członkowie ugrupowania pokażą się w różnych rolach: „na szczycie zdobytej góry w pozie zdobywców”, „w biurze podczas pracy w pozach swobodnych” czy „w klubie” lub „w środku miasta”.

Ostatnie badania TNS OBOP wskazują, że jest o co walczyć, bo PO straciła znaczną część przewagi nad PiS-em wśród wyborców do 24 roku życia. Konkurencja tradycyjnie krytykuje starania Jarosława Kaczyńskiego – wiceszef Platformy Rafał Gruziński twierdzi, że „ta kampania to jak zaproszenie na kolację od ludożerców”. „Wątpię, żeby młodzi dali się złapać” – mówi polityk. Z kolei prof. Janusz Czapiński uważa: „Kampania PiS jest jak powieść, a Platformy – jak rozprawa naukowa”, która „nikogo nie porwie”.

 

Źródło: Gazeta Wyborcza, Być cool jak PiS, Wojciech Szacki, str. 1, 14.09.2011 za: PRoto