Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Giftboxy, czyli fokus na bliskie relacje biznesowe

Giftboxy, czyli fokus na bliskie relacje biznesowe
2021-03-17


Inwestycja w relacje 

Moda na biznesowe zestawy prezentowe darowane ważnym kontrahentom nie jest niczym nowym i trwa tak długo jak rynek gadżetów i upominków reklamowych z nadrukiem. Prezenty firmowe wręczane w odpowiedniej formie - eleganckiego i taktownego kartonika lub pudełka z ekskluzywną zawartością, wspaniale się prezentują i mają dla osoby obdarowanej większą wartość niż te wręczane luzem. Nic dziwnego, że klienci biznesowi chętnie wybierają, a nawet sami komponują podarunki wręczane w zestawach lub kompletach. Nie trzymają się tu upominkowej sztampy i często czerpią inspirację z rynku detalicznego, gdzie prezenty mają zupełnie innych charakter i wymiar, niż biznesowe. Bywa, że wśród upominków pojawiają się droższe i znane marki znane szerokiemu gronu konsumentów. Rynek prezentów korporacyjnych nie znosi próżni - w ostatnich latach powstało mnóstwo rozwiązań dedykowanych efektownemu i efektywnemu wręczaniu prezentów przy różnych oficjalnych okazjach w firmie. 


Pracownicy to nowy cel prezentów firmowych.

Prezenty zapakowane w pudełka z tektury falistej, skrzynki drewniane, czy też kosze wiklinowe na stałe zagościły w korporacyjnej kulturze nagradzania i wyrażania wdzięczności. Okazji ku temu jest cała masa w samych firmach: jubileusze i przejścia na emeryturę pracowników, urodziny i imieniny współpracowników, śluby, narodziny potomków i sukcesy, takie jak wybitne osiągnięcia sprzedażowe. Dodajmy do tego zaczerpnięty z Zachodu zwyczaj wręczania pakietów powitalnych, tzw. Welcome Boxów (Giftboxy.pl) nowym pracownikom ("onboarding pack" lub "new job survival kit" ), jak również prezentów na pożegnanie po długiej współpracy. Zestawy upominków są również wysyłane pracownikom pracującym zdalnie, by nagrodzić im dyskomfort samotnej pracy w domu i czas "rozłąki" z firmą i współpracownikami. W każdej takiej sytuacji Gift Boxy świadczą o klasie firmy i polityce dbania o wzorowe relacje wewnętrzne. Z pewnością obudzona w ostatnich latach silna potrzeba budowania relacji z pracownikami przez firmy i korporacje jest dla dostawców prezentów biznesowych ciekawą alternatywą dla standardowych zastosowań tego typu narzędzi promocyjnych. Powstał po prostu nowy rynek. 

Giftboxy - uniwersalne i pojemne rozwiązanie

Giftboxy sprawdzają się również w relacjach z rynkiem. Wręczane klientom, partnerom, kontrahentom z okazji Świąt lub w podziękowaniu za transakcję czy współpracę, giftboxy są zawsze miłym gestem, taktownym i skutecznym przypomnieniem o naszej firmie. W czasach kryzysu, gdy zwraca się baczną uwagę na ceny zakupów, a marże się kurczą, dobre relacje z kontrahentami to solidne zabezpieczenie interesów na przyszłość. Nic więc dziwnego, że eleganckie prezenty biznesowe są zamawiane nawet w trudnych czasach pandemii i przesyłane bezpośrednio na adresy odbiorców.

Wygląda na to, że obecny rok będzie należał do tej formy reklamy. Przedłużający się lockdown i brak możliwości organizowania targów, konferencji i szkoleń, koncertów i eventów firmowych sprawia, że uwaga marketerów jest skierowana na budowę i utrzymanie relacji osobistych z klientami. Tu prym wiodą od dawna osobiste, wartościowe prezenty biznesowe ofiarowywane w przemyślanej oprawie - starannie przygotowanej strategii marketingowej: w odpowiednim kontekście i sytuacji.