Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Gadżety reklamowe z własnym nadrukiem. Idealna reklama dla Twojej firmy

Gadżety reklamowe z własnym nadrukiem. Idealna reklama dla Twojej firmy
2020-03-20


Sprytni przedsiębiorcy już od dawna stawiają na oryginalne upominki, proponowane swoim klientom, czy partnerom biznesowym. Za takim rodzajem promocji kryje się kilka przyczyn. Może to być sposób na podziękowanie komuś, a także pomysł na rozreklamowanie firmy. Jeżeli szczególnie zależy Ci na aspekcie wymienionym jako drugi, poniżej dowiesz się jak skutecznie budować więź z klientem, wykorzystując do tego celu właśnie gadżety reklamowe.


Gadżety firmowe - czyli jak reklamować swoją firmę? 

Konferencje i targi to idealna sposobność, aby rozdać gadżety reklamowe osobom, które biorą w nich udział. Ba! Wiele spośród takich osób nosi ze sobą torbę na wszelkie gadżety firmowe. Potencjalni klienci mogą się także zatrzymać przy naszym stoisku, aby zadać kilka pytań odnośnie tego, czym zajmuje się dana firma. Można w pełni zaangażować się w podobne rozmowy informacyjne. Być może okaże się nawet, że nasza firma będzie w stanie rozwiązywać problemy potencjalnych klientów. Jednakże nie można zapominać, iż na targach na pewno pojawią się również inne firmy, które oferują takie same usługi. Co możemy wówczas zrobić, aby mieć pewność, iż to nasza firma będzie w centrum uwagi? To bardzo łatwe! Jeśli ktoś odejdzie od naszego stoiska z prezentem promocyjnym, na pewno nie zapomni o naszej firmie. Tym bardziej jeżeli rozdajemy gadżety reklamowe z nadrukiem.


Gadżety reklamowe z nadrukiem własnego logo

Wiele przedsiębiorstw będzie próbowało znaleźć kreatywne i unikalne gadżety reklamowe. Muszą się one wyróżniać, aby firma została zapamiętana przez potencjalnych klientów i kontrahentów. Najlepszym rozwiązaniem będzie rozdawanie gadżetów reklamowych z nadrukiem własnego logo. Powinniśmy rozważyć praktyczne i często używane przedmioty, takie jak:

  • zawieszki reklamowe,
  • antystresy,
  • eko torby na zakupy,
  • długopisy reklamowe,
  • gadżety odblaskowe,
  • galanteria reklamowa oraz wiele, wiele innych. 


Zawieszki reklamowe

Zawieszki reklamowe są niewielkimi, niedrogimi i użytecznymi gadżetami. Na ogół doczepia się je do kluczy, dzięki czemu znalezienie ich w plecaku czy torbie jest dużo łatwiejsze. Zawieszka reklamowa wraz z niewielką podstawką na smartfona przyda się w wielu codziennych sytuacjach. Jednak to nie wszystko - zawieszki reklamowe mają niewielkie wymiary i dostępne są w różnych wzorach, a do tego można zamieścić na nich logo i motto firmowe. 


Antystresy

Gadżety antystresowe należą do akcesoriów, które są ciągle w modzie. Pozwalają się zrelaksować, wyciszyć, kiedy coś nas zestresuje albo kiedy potrzebujemy skupienia. Piłeczka antystresowa umożliwia wykonywanie ćwiczeń mięśni dłoni, dzięki czemu uwolnią się endorfiny, nazywane także hormonami szczęścia.


Eko torby na zakupy

Torbę wielokrotnego użytku będzie można bez problemu spakować do plecaka i nowość ją za każdym razem, kiedy chce się zrobić zakupy, wówczas nie ma konieczności korzystania z reklamówek jednorazowych. Ponadto istnieje możliwość ich ozdobienia ciekawym napisem albo rysunkiem, który nawiązuje do hasła firmowego, ale przy tym będzie na tyle atrakcyjny, aby klienci mieli ochotę się nim pochwalić. Bawełniane torby posiadają jeszcze jedną istotną zaletę, iż umieszczony na nich logotyp jest widoczny nie tylko dla ich właściciela, ale także dla osób postronnych. To bardzo popularne gadżety reklamowe z nadrukiem, dzięki którym można jeszcze skuteczniej promować daną markę.


Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe są gadżetami, które sprawdzają się za każdym razem. Uniwersalna zasada zakłada bowiem, iż ,,nigdy dość długopisów" - któryś się może zgubić, któryś się wypisze, zaś inny zostanie zabrany przez współpracownika i w rezultacie będziemy mieć wyłącznie jeden. Zatem gadżet w postaci wytrzymałego i wygodnego w użyciu długopisu zawsze będzie doceniony, a nadrukowane na nim niewielkie logo będzie jeszcze długo przypominało o firmie.


Gadżety odblaskowe

Niewielkie naklejki odblaskowe albo odblaskowe opaski to niedrogi sposób na to, aby skutecznie wypromować własną działalność, a przy okazji zadbać o bezpieczeństwo osób nimi obdarowanych. To gadżet, który sprawdza się nie tylko u dzieci, ale również u dorosłych. Opaski odblaskowe można umieścić na pasku torebki albo założyć na rękę, zaś naklejki odblaskowe z łatwością przykleimy do roweru czy plecaka. Pozwoli to nie tylko na zwiększenie bezpieczeństwa, ale przy okazji przypomni o usługach naszej firmy. 


Galanteria reklamowa

Oryginalnym sposobem na przygotowanie praktycznych gadżetów marketingowych jest umieszczenie logo na przedmiotach takich jak portfele, kosmetyczki, plecaki czy torby. Każdy na co dzień korzysta z podobnych akcesoriów - czy to w domu, czy w biurze. Gadżety firmowe tego typu znakomicie nadają się jako podarunki dla stałych klientów oraz osób zajmujących wyższa stanowiska. Gustowne uzupełnienie wyposażenia umożliwia zachowanie komfortu pracy, bezpieczne przewożenie urządzeń elektronicznych (torba na laptopa), utrzymanie porządku wśród dokumentów (przy pomocy teczek) czy długopisów lub piór (specjalne etui).

Nietypowe gadżety firmowe są świetnym pomysłem na promowanie własnej działalności. Nie tylko wzbudzają sympatię osób nimi obdarowanych - bo przecież każdy lubi dostawać coś zupełnie za darmo - ale także przypominają o firmie jeszcze długo po ostatnim z nią kontakcie. Ponadto są niezwykle uniwersalne! Każdemu przyda się torba na zakupy, odblask, długopis, czy też ładna zawieszka do kluczy. Dlatego też zdecydowanie warto zainwestować w podobne artykuły. Klienci lubią mieć poczucie, iż są szanowani i doceniani, nie tylko zawodowo, ale i osobiście. Gadżety reklamowe od firmy mogą stać się początkiem rozwoju nowych relacji, albo do pielęgnowania obecnych. Jeżeli nie chcemy wydawać dużych pieniędzy na upominki, którymi obdarowujemy klientów, ale przy tym nie chcemy być postrzegani w roli skąpca, warto przemyśleć kwestię wartości prezentów. Miejmy na uwadze, iż pokażemy dzięki temu, jak dużą wartość przywiązujemy do relacji z odbiorcami naszych usług.