Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Gadżety reklamowe - krajobraz po bitwie

Gadżety reklamowe - krajobraz po bitwie
2021-04-26


W ciężkich czasach, kształtowanie wizerunku firmy jest jednym z priorytetowych zadań każdego przedsiębiorstwa. Nic tak nie buduje świadomości marki i nie utrzymuje klientów jak lojalność i rozpoznawalność na rynku. Przyglądając się firmom, które od lat na rynku odnoszą największe sukcesy zauważamy, że są rozpoznawalne niemalże w każdym zakątku świata i gdy nadchodzą kryzysy - świetnie dają sobie radę. Przy ograniczonym kontakcie z klientami gadżety reklamowe mogą być podstawowym narzędziem, które wykorzystuje się w celu utrzymania odpowiedniej relacji z odbiorcami, czyli klientami.


Jaka jest marketingowa rola gadżetów reklamowych?

Skuteczna promocja firmy to w czasach dużej konkurencyjności i zmiennego rynku to niełatwe zadanie. Bez przemyślanej, precyzyjnej reklamy ciężko jest utrzymać pozycję na rynku i pozostać rozpoznawalną marką. Celem reklamowania jest już nie tylko pozyskiwanie nowych klientów, ale i utrzymanie dotychczasowych. Przemyślana strategia marketingowa pozwala nie przepalić budżetu marketingowego i utrzymać ich jak najdłużej.

Nie bez przyczyny gadżety reklamowe są jednym z najstarszych narzędzi wykorzystywanych do promocji własnej firmy. Dlaczego przynoszą tak duże korzyści? Przede wszystkim klient, który dostaje od nas drobny upominek czuje się dowartościowany i doceniony, a jednocześnie wykazuje pozytywne nastawienie do naszej firmy. Upominki, które są wybrane w przemyślany sposób sprawią, że również nasza marka przebija się do świadomości. Klient, który korzysta z naszego upominku na co dzień, pogłębia swoją relację i podtrzymuje ją przez długi czas.


Gadżety to forma nagrody za efektywną pracę

Motywacja pracowników jest jednym z priorytetowych zadań w strategii każdego przedsiębiorstwa. Nie od dziś wiadomo, że dobrze zmotywowany pracownik wkłada więcej wysiłku w wykonywaną pracę dzięki czemu cała firma osiąga zadowalające wyniki sprzedaży czy produkcji. Firmowe gadżety z nadrukiem są jedną z form wykorzystywaną do nagradzania swoich pracowników, zwłaszcza podczas uciążliwej pracy zdalnej. Zadowalająca sprzedaż, ukończony projekt czy pozyskani nowi klienci- to powody, aby pracownicy zostali docenieni. Każde przedsiębiorstwo ma własny system nagród, ale z pewnością gadżety reklamowe będą miłym upominkiem, a jednocześnie wcześniej wspomnianym narzędziem reklamowym.


Odmrażanie gospodarki po pandemii - czyli jak się do tego przygotować?

Pandemia koronawirusa niestety dla wielu przedsiębiorstw przyniosła ogromne straty. Niektórzy nawet nie przetrwali tej heroicznej walki i musieli zamknąć swoje wieloletnie biznesy. Tym którzy jednak mimo wszystko przetrwali i za wszelką cenę chcieli utrzymać się na rynku należą się oczywiście słowa uznania. Jak to mówią - co nas nie zabije to nas wzmocni, dlatego teraz może być tylko lepiej. Choć powoli trwa odmrażanie gospodarki to właśnie może to jest ten właściwy moment na odmrożenie również gadżetowej kreatywności?

Czas odmrażania gospodarki to nie tylko powrót do normalności dla społeczeństwa, ale przede wszystkim czas dla przedsiębiorstw na odpracowanie ogromnych strat, które przyniosła pandemia. Jak wskazują eksperci to właśnie gadżety z logo firmowym będą świetnym narzędziem do odbudowania sprzedaży i przykurzonych relacji przedsiębiorstwa z klientami. Oprócz tego, że gadżety reklamowe są świetnym narzędziem marketingowym to są również lubiane przez konsumentów. To bardzo ważny sygnał, aby korzystać ze strategii, która przynosi wzajemne korzyści. 

Warto wspomnieć, że nawet Polska Izba Artykułów Promocyjnych ogłosiła kampanię mającą na celu odmrażanie gadżetów. Przede wszystkim mogą być one wykorzystane jako upominki dla klientów, nagrody konkursowe czy nagrody w programach lojalnościowych. Warto również podkreślić, że ta forma reklamy jest jedną z najtańszych dostępnych na rynku- to również bardzo ważne, gdy każde przedsiębiorstwo obecnie szuka oszczędności.