Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Fotolia odsłania nowy design serwisu

Fotolia odsłania nowy design serwisu
2011-08-29

Fotolia, agencja fotografii stockowej numer 1 w Europie właśnie ukazała nową odsłonę swojej strony internetowej. Nowa wersja serwisu Fotolia.com wprowadza udoskonalenia funkcjonalności, nawigacji i użyteczności. Nowe funkcje zawierają także szacowanie ilości wyników wyszukiwania oraz opcję dostosowywania limitów cen plików kreatywnych.

Nowy design strony jest przejrzysty i efektywny, zapewnia jeszcze bardziej płynne korzystanie z zasobów banku zdjęć Fotolia. Ważne informacje są wyświetlane w sposób stały na każdej stronie, a nowa struktura korzysta teraz z rozwijanego menu i sprawia, że nawigacja staje się jeszcze prostsza.

Dodatkowo, rozszerzone funkcje wyszukiwania poprawią efektywność szukania najtrafniejszych wyników.

· Nowy Panel na koncie Fotolia jest centralnym panelem sterowania kontem, i oferuje kupującym oraz dostawcom wyjątkowy interfejs. Kupujący widzą w swoim Panelu informacje o kredytach, abonamencie i realizowanych zakupach, podczas gdy dostawcy widzą swoje portfolio oraz informacje na temat sprzedanych plików.

· Faceting wyników wyszukiwania – oprócz wyników wyszukiwania wyświetlających bazę obrazów, teraz wyświetlane są także wyniki połączone z danym kontekstem wybranych kategorii. Na przykład, podczas gdy słowa kluczowe „spotkanie + biznes” przedstawią ponad 60 tys. wyników, szacowanie wyników szukania pomoże szybciej wyselekcjonować rezultaty w bardziej sprecyzowanych kategoriach, takich jak np. „Ludzie” oraz „Technologia”. Teraz, klienci będą mogli jeszcze szybciej znaleźć potrzebne zdjęcie.

· Wyszukiwanie kontekstowe pozwoli użytkownikom odnaleźć obrazy w kontekście powiązanych z nimi słów kluczowych pojedynczych lub w dowolnej liczbie wybranych z listy słów kluczowych użytych do opisu pliku. Użytkownicy otrzymują dzięki temu narzędziu sugestie obrazów, wybierając i łącząc ze sobą poszczególne słowa kluczowe, aby odnaleźć w jeszcze szybszy i prostszy sposób perfekcyjny obraz.

· Wyszukiwanie w kategoriach zostało również ulepszone i aktualnie jest zintegrowane z podkategoriami. Dzięki temu Klienci otrzymają jeszcze bardziej precyzyjne rezultaty wyszukiwania w jeszcze krótszym czasie.

· Filtr ‘online od’ pokaże wyniki wyszukiwania zgodnie z kryterium daty wprowadzenia pliku do bazy. Użytkownicy otrzymają najnowsze rezultaty dla wybranego czasu.

· Nowe narzędzie limit ceny da użytkownikom możliwość pełnej kontroli budżetu. Ten filtr pozwala na określenie maksymalnej ceny, w jakiej powinien znaleźć się szukany plik, już od 2,50 zł za obraz.

"Użyteczność, wydajność, odkrywczość - te trzy główne kierunki są podstawą nowej strony Fotolia. Nasi klienci otrzymują natychmiastowy dostęp do zdjęć, których potrzebują i których po prostu nie znajdzie się tradycyjnymi metodami wyszukiwania", mówi Oleg Tscheltzoff, współzałożyciel i prezes Fotolia.