Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

FanIndex - nowe facebookowe narzędzie od Millward Brown

FanIndex - nowe facebookowe narzędzie od Millward Brown
2011-08-23

Millward Brown oraz jego oddział Dynamic Logic ogłosiły premierę nowego narzędzia FanIndex, służącego do pomiaru efektywności stron fanowskich marek na platformach społecznościowych.

 

FanIndex ma zapewniać ilościowy pomiar skuteczności stron fanowskich na Facebooku wraz z bogatym instrumentarium diagnostycznym, które umożliwi działom marketingu optymalizację zawartości stron.

 

- Marketerzy dążą do standaryzacji sposobów pomiaru stosowanych na różnych platformach. Nasze założenia analityczne, które legły u podstaw FanIndex, bazują na tradycyjnych narzędziach pomiaru postaw z jednoczesnym dostosowaniem ich do specyfiki Facebooka - mówi Ali Rana, wiceprezes firmy i szef komórki odpowiedzialnej za nowe media (Emerging Media Lab) w ramach Dynamic Logic.

 

FanIndex ma umożliwiać m.in. zrozumienie, czym różni się grupa fanów marki od docelowej grupy odbiorców, dlaczego niektóre osoby stają się fanami i jakie mają oczekiwania; zbadanie treści strony fanowskiej pod kątem wrażeń, jakie buduje ona na temat danej marki oraz obliczenie wskaźnika odzwierciedlającego ogólną opinię fanów na temat strony, zauważalność postów umieszczanych przez markę oraz prawdopodobieństwo rekomendacji oraz ponownej wizyty na stronie.

 

Badania z zastosowaniem wskaźnika FanIndex mają pozwolić firmom zrozumieć, w jaki sposób strony fanowskie budują relacje fanów z markami i co się przyczynia do ich sukcesu. Otrzymane wyniki zostaną przedstawione w kontekście odpowiednich norm branżowych, co może pozwolić na wprowadzenie takich zmian, aby strony fanowskie przynosiły jeszcze lepsze efekty.

 

Źródło: mediarun.pl