Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Eskadra przekonała mieszkańców Polski do manifestowania własnego stylu!

Eskadra przekonała mieszkańców Polski do manifestowania własnego stylu!
2012-04-10

Manifest Your Style – to hasło, do którego Grupa Eskadra przekonała warszawian, krakowian, wrocławian i poznanian. Mieszkańcy tych czterech  miast zaczęli reklamować wiosenne kolekcje w centrach outlet FACTORY.


Kampania w Krakowie zakończyła się sukcesem!


Ta niestandardowa kampania to kontynuacja krakowskiej akcji MANIFEST YOUR STYLE, kiedy to mieszkańcy stolicy Małopolski promowali otwarcie centrum outlet, a wizerunki tych którzy najlepiej zamanifestowali swój wygląd zawisły na billboardach w całym mieście. Wydarzenie odniosło spektakularny sukces i cieszyło się ogromną popularnością, dlatego Grupa Eskadra postanowiła je kontynuować.


- FACTORY to mocne słowo, potrzebuje zatem równie mocnej komunikacji, stąd też zdecydowaliśmy się na hasło MANIFEST YOUR STYLE – mówi Maria Leszczyńska PR Manager Grupy Eskadra odpowiadającej za pomysł i realizację kampanii.

 

Bohaterami nie są profesjonalni modele


- Moda, która najczęściej wykorzystywana jest do promocji centrów handlowych przemija, styl, na którym skupiliśmy się w kampanii FACTORY jest wieczny – mówi Leszczyńska. - Polacy mają styl i nie wstydzą się go manifestować. Dlatego bohaterami naszej kampanii nie są modelki i modele, tylko zwykli ludzie, zauważeni na ulicy, lub ci, którzy sami zgłosili się do nas poprzez stronę castingową www.manifestyourstyle.pl. Dodatkowo wszystkie kampanijne stylizacje pochodzą z szaf naszych bohaterów. Nic nie narzucamy, pokazujemy ich prawdziwy styl – dodaje Leszczyńska.


W castingu, zorganizowanym przez Eskadrę,  wzięło udział ponad 400 kandydatów. Spośród nich wybranych zostało 12 modeli i modelek z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Krakowa,  czyli z miast, w których zlokalizowane są  Centra Outlet  FACTORY i to oni na pojawili się w materiałach promujących FACTORY.


Łączny koszt wiosennej kampanii w sieci centrów outlet Factory w Polsce to około 800 tys. zł. Na koszty składa się przede wszystkim kampania outdoorowa, prasa, radio i działania w internecie, a także casting i sesje fotograficzne bohaterów kampanii, które były wykonane przez profesjonalnych fotografów modowych.

 

Źródło: Eskadra