Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

E-commerce i budowanie marki

E-commerce i budowanie marki
2017-12-19


Zdobycie zaufania klientów w branży e-commerce nie jest łatwe. Budowanie marki to proces żmudny i długotrwały. W najtrudniejszej sytuacji są drobni przedsiębiorcy, którzy zmuszeni są konkurować z wielkimi gigantami mającymi największy udział w sprzedaży internetowej. Stoją przecież za nimi rzesze ludzi, wysokiej klasy urządzenia i duże pieniądze. Za tymi pierwszymi z kolei najczęściej jeden lub zaledwie kilku ludzi i znacznie mniejsze pieniądze, za to bardzo często najważniejsze, czyli  pasja. Czy z takiej pasji może zrodzić się biznes, który skupi na sobie uwagę klientów?

Nie jedna mądra głowa powtarzała już, że kluczem do zaistnienia w branży e-commerce jest wyróżnienie swojego biznesu. W jaki sposób to zrobić? Tu nie ma jednej odpowiedzi i uniwersalnego rozwiązania. Dla każdego biznesu może to być coś zupełnie innego. Może zależeć od branży lub zupełnie się z nią nie wiązać. Dotyczyć sposobu obsługi klienta, jakości produktu, czy też metod pakowania i wysyłania towaru. Pomysłów może być naprawdę wiele.

Budowanie świadomości marki wśród klientów

Niezależnie od metody wyróżnienia firmy doskonałym sposobem budowania pozytywnego wizerunku oraz marki jest stosowanie do pakowania przesyłek taśm z nadrukiem. Nadruk może zawierać logo firmy oraz jej dane teleadresowe lub inne ważne informacje, które przedsiębiorca chciałby przekazać konsumentowi. W praktyce klient kupując produkty szybko zapomina lub nie pamięta w ogóle nazwy sprzedawcy. Oklejając przesyłkę taśmą z nadrukiem przedsiębiorca zwiększa szansę na to, że jego firma zostanie zapamiętana, a zadowolony z produktu oraz obsługi klient powróci do niego w przyszłości lub poleci go innym potencjalnym klientom. Takie postępowanie połączone z nastawioną na zadowolenie klienta obsługą sprzedażową i posprzedażową sprzyja lojalności konsumentów i zdobywaniu tzw. klientów powracających.

Doskonała forma reklamy

Taśmy z nadrukiem mają także inne atuty. Dzięki nim przesyłka wygląda estetycznie, a działania firmy stają się bardziej profesjonalne. Dobrze i bezpiecznie zapakowana przesyłka, która zapewni bezpieczeństwo transportowanych towarów, zaklejona mocną i trwałą taśmą, która dodatkowo jest nośnikiem danych identyfikujących firmę, to standardy, do których powinien dążyć każdy przedsiębiorca. Taśmy do pakowania z nadrukiem mogą stanowić doskonały, a do tego praktycznie darmowy sposób na reklamę firmy. Jedyny koszt, jaki się z nią wiąże to koszt zamówienia taśmy do pakowania z nadrukiem.

Korzyści dla przedsiębiorcy

Zastosowanie w branży e-commerce taśm z nadrukiem niesie ze sobą także inne korzyści. Przesyłka profesjonalnie zapakowana przy pomocy takiej taśmy świadczy o profesjonalizmie firmy. Klienci dostrzegają w niej dopracowanie szczegółów sprzedaży i, jeśli idzie za tym także wysoką jakość produktu oraz profesjonalna obsługa klienta, wybierają takie firmy częściej niż inne. Jeżeli zatem prowadzisz niewielką firmę działającą w e-commerce, zainwestuj w taśmy z nadrukiem logo i danymi firmy.

Taśmy z nadrukiem i korzyść dla klienta

Jak się okazuje stosowanie do pakowania przesyłek taśm, które jednocześnie są nośnikiem ważnych dla przedsiębiorcy informacji, może być korzystne także dla klientów. Gdyby się bowiem okazało, że przesyłka została uszkodzona podczas transportu, konsument od razu będzie miał dostęp do danych teleadresowych sprzedawcy, które umożliwią szybkie skontaktowanie się z nim lub odesłanie towaru bez otwierania przesyłki. Fakt, że zostały udostępnione konsumentowi w tak przystępny sposób pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku sprzedawcy.

Skąd bierze się takie taśmy?

Taśmy z nadrukiem spełnią swoje zadanie, jeśli będą niosły ze sobą odpowiednią informacje. Najczęściej jest to logo i nazwa firmy, niekiedy również jej dane teleadresowe. Zamawiając taśmę z nadrukiem przedsiębiorca określa, co powinno się na niej znaleźć. Taki projekt należy dostarczyć do producenta opakowań, który w swojej ofercie ma też taśmy do pakowania i jako dodatkową usługę daje możliwość wykonania nadruku. Jeśli przedsiębiorca ma wątpliwości, jak wykonać projekt i co powinno się na nim znaleźć, może skontaktować się z producentem, który udzieli rady, a w niektórych przypadkach wykona taki projekt wliczając go w cenę zamówienia taśmy z nadrukiem.

Dla branży e-commerce, która swą działalność opiera na sprzedaży wysyłkowej, taśmy z nadrukami stają się nieodzowne. Jeśli przedsiębiorca jest rzetelnym sprzedawcą, który dba nie tylko o interesy własne, ale również o dobro klienta, z pewnością przełożą się na zbudowanie zaufania klienta i świadomości marki.

Więcej informacji na temat taśm z nadrukiem znaleźć można na stronie https://opakowania24.eu