Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Drugi cykl „Spotkań Regionalnych PIAP” rozpoczęty

Drugi cykl „Spotkań Regionalnych PIAP” rozpoczęty
2014-10-16

Celem cyklicznych, spotkań regionalnych PIAP jest integracja Członków PIAP a także omówienie bieżących tematów dotyczących branży. W tym roku spotkania regionalne obywają się w nowej formule - mianowicie w formie debaty z udziałem specjalisty z wybranej dziedziny.
W Poznaniu, jako pierwszym mieście spotkanie odbyło się w nowej formule. Tematem debaty były:
Spory o prawa własności intelektualnej z punktu widzenia branży reklamowej i branży artykułów promocyjnych.

 

Spotkanie zostało podzielone na dwie części; w pierwszej członkowie omówili zagadnienia nad którymi aktualnie pracuje Zarząd, natomiast w drugiej uczestnicy debatowali na temat praw własności intelektualnej.

 

Tematami rozmowy były m.in.: certyfikat dla Rzetelnych Agencji Reklamowych PIAP a także próba odpowiedzi na pytanie - Ilu klientów końcowych wie, czym jest PIAP oraz co zrobić by zwiększyć rozpoznawalność PIAP wśród klientów końcowych a także zwiększyć wiedzę o rynku upominków reklamowych.

 

W debacie z ekspertami poruszone zostały tematy m.in. zagadnienia z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa własności przemysłowej.

Ciekawe pytania nad którymi uczestnicy debatowali podczas spotkania:

Czy agencja reklamowa oraz producent mają prawo pokazywać produkty z logo swoich klientów na stronie internetowej, w katalogach, na targach itp. jako przykład realizacji?

Czy firmy mogą pokazywać na stronie internetowej logotypy klientów dla których wykonywane były zlecenia?

Jakie materiały można wykorzystywać w działalności branży bez specjalnej zgody?

W jaki sposób postąpić w sytuacji gdy zostało wykonane zlecenie od klienta i nieumyślnie naruszone zostały czyjeś prawa własności intelektualnej? Kto ponosi odpowiedzialność i w jaki sposób można jej uniknąć?

W jaki sposób ustrzec się przed wykorzystaniem prac (projektów) bez naszej wiedzy i zgody?

 

 

Kolejne zaplanowane Spotkanie Regionalne PIAP odbędzie się dnia 28 października 2014 roku w Warszawie : WIĘCEJ

 

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 140 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.


Więcej informacji o Izbie na stronie
: www.piap-org.pl


Kontakt dla mediów:

Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 0791 354 426