Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Długopisy firmowe – tani i skuteczny sposób na reklamę

Długopisy firmowe – tani i skuteczny sposób na reklamę
2021-07-16


Przyjmuje się, że 65% ludzkości stanowią wzrokowcy, czyli osoby, które najlepiej zapamiętują informacje zobaczone. Dzięki badaniom wiadomo też, że treści graficzne są szybciej i skuteczniej zapamiętywane przez odbiorców. Wiedza ta wykorzystywana jest w szeroko rozumianym marketingu. Jednak nie trzeba kuć w oczy wielkimi, ustawianymi przy drogach lub w mieście bilbordami. Znacznie tańszym i równie skutecznym sposobem na wypromowanie Twojej firmy są małe gadżety reklamowe. Wśród nich od wielu lat prym wiodą długopisy reklamowe.

Zbuduj pozytywny wizerunek firmy 

Nasz umysł zapamiętuje różne rzeczy z życia codziennego, hasła, grafiki, a im częściej widzimy jakąś informację, tym głębiej zapada nam ona w pamięć. Tak powinna działać skuteczna strategia marketingowa – nieświadomie wpływać na umysł odbiorcy. I właśnie na tej zasadzie działa prosty chwyt, jakim jest umieszczanie logo firmy na przedmiotach codziennego użytku. Jednym z najchętniej wybieranych gadżetów są długopisy. Używają ich wszyscy, nawet ludzie, których praca nie wiąże się z pisaniem. Zapisują termin wizyty u lekarza, robią listę zakupów, sporządzają notatkę dla domowników, składają podpis przy odbiorze paczki od kuriera. Długopis to przedmiot bardzo pożyteczny, niejednokrotnie szukany w wielkim pośpiechu, można rzec pożądany. Długopisy z logo Twojej firmy na pewno sprawią, że będzie się pozytywnie kojarzyła. 

Skutecznie i tanio 

Umieszczanie logotypu firmy na długopisach to żadna nowość w świecie marketingu. Taki zabieg stosuje się od lat. Nikt przecież nie wydawałby pieniędzy na coś, co zostało uznane za nieefektywne. Nawet teraz, w świecie wysoce skomputeryzowanym, długopis z grawerem wciąż kojarzy się z profesjonalizmem i elegancją. Wyposażenie biura w firmowe artykuły piśmienne sygnowane Twoim logo podniesie prestiż firmy, umocni jej pozytywny wizerunek i sprawi, że zostanie zapamiętana na długi czas, zwłaszcza jeśli jeden z takich gadżetów zostanie podarowany klientowi. To mały przedmiot, ale potrafi sprawić wiele radości. Nie wiadomo co takiego mają w sobie długopisy firmowe, ale to one jako pierwsze znikają ze stoisk na targach branżowych.  

Oprócz tego, że są atrakcyjne dla klienta, to również wypadają korzystnie cenowo. Każda, nawet najmniejsza firma, może pozwolić sobie na taki luksus. W zależności od możliwości finansowych można zamówić tańsze i lżejsze plastikowe długopisy, solidniejsze i nieco droższe metalowe lub ekologiczne – papierowe bądź drewniane. Dodatkowo każda z tych kategorii zawiera szeroki wybór produktów w różnych przedziałach cenowych, tak, aby dopasować się do preferencji przedsiębiorców.  

Co i jak? 

Logotyp firmy to nie jedyne, co możemy umieścić na trzonie długopisu. Na pewno sprawdzą się w tym miejscu dane adresowe firmy, numer kontaktowy, adres e-mail i strony www, czasem zmieści się też slogan, którym firma się reklamuje. Tak naprawdę panuje dowolność.  

Wybierać można też spośród technik znakowania: 

  • tampodruk lub tampondruk – czyli metoda polegająca na nakładaniu farby na powierzchnię za pomocą miękkiego, gładkiego stempla, tzw. tamponu; 
  • grawerowanie laserowe – wyżłobienie wzoru za pomocą wiązki światła pozwala na odwzorowanie nawet najdrobniejszych szczegółów i jest jedną z najtrwalszych metod znakowania; 
  • sitodruk na okrągło – umożliwia wykonanie obrazu na zaokrąglonej powierzchni, daje możliwość pełnego wykorzystania miejsca; 
  • nadruk brokatem – najnowszy trend drukowania, stwarza efekt 3D, podobnie jak sitodruk na okrągło, daje możliwość drukowania na całym obwodzie długopisu. 

Wpłyń na rozpoznawalność swojej marki i zainwestuj w skuteczną, tanią i długofalową reklamę.