Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Dilmah startuje z cyklem komiksów o herbacie

Dilmah startuje z cyklem komiksów o herbacie
2011-08-05

„Obrazkowa historia herbaty” - pod taką nazwą realizowany jest najnowszy projekt edukacyjno-promocyjny marki Dilmah. Do specjalnie oznakowanych opakowań czarnych herbat aromatyzowanych dołączane są herbaciane komiksy.

 

Tematyką cyklu są burzliwe dzieje herbaty opowiadane w zabawny i pouczający sposób przez porcelanową filiżankę. W ramach projektu uruchomiony został internetowy konkurs konsumencki na najlepszy komiks.

 

- Stale poszukujemy nowych sposobów przekazu, które pozwolą nam jak najlepiej dzielić się naszą herbacianą pasją i wiedzą o herbacie - mówi Piotr Witomski, dyrektor marketingu Gourmet Foods (Dilmah). - Cykl komiksów jest w takim ujęciu szczególnie atrakcyjny – są one łatwe w odbiorze i zabawne, ze starannie przemyślanym scenariuszem i świetną kreską autorstwa znakomitych rysowników. Komiks to zupełna nowość w naszej branży. Liczymy na to, że przypadnie do gustu miłośnikom herbat marki Dilmah, którzy chętnie sięgać będą po kolejne opakowania, odkrywając niezwykłe i burzliwe dzieje herbaty – dodaje Witomski.

 

Herbaciane historie komiksów Dilmah i dzieje samej filiżanki – narratorki cyklu, toczą się w różnych czasach i miejscach. Filiżanka towarzyszy cesarzowi Shennongowi, 4 800 lat temu, kiedy odkrywa napar z listków Camellia sinensis, uczestniczy w koronacji królowej Wiktorii, przemycie opium do Chin, obserwuje próby założenia plantacji herbaty w Szwecji, z sukcesem doprowadza do założenia tychże na Cejlonie, itd. Każdy odcinek cyklu opatrzony jest krótkim komentarzem, prostującym najważniejsze nieścisłości. Dodatkowo szersze omówienie każdego z tematów dostępne jest na stronie dilmah.pl/komiks.

 

Do tej pory powstało 11 z planowanych 24 odcinków komiksu, 13 kolejnych historii ukaże się stopniowo w kolejnych 2-3 kwartałach.

Autorem scenariuszy „Obrazkowej historii herbaty” jest Krzysztof Witomski. Do projektu zaangażowana została grupa rysowników: Otto Schmidt (autor postaci filiżanki) oraz MAIS i Elisabetta Melaranci. Opiekę artystyczną nad projektem sprawuje Piotr Rosiński.

 

Źródło: marketingowiec.pl