Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Czy samodzielne prowadzenie kampanii na Linkedin i Instagramie ma sens?

Czy samodzielne prowadzenie kampanii na Linkedin i Instagramie ma sens?
2018-12-11


Samodzielne działania w firmie najczęściej mają miejsce na początku działalności i jest to oczywiste ze względu na oszczędności. Możliwości, jakie biznesom daje współcześnie Internet są ogromne, a prawidłowe ich wykorzystanie może przynieść naprawdę zaskakujące efekty.

Czy warto organizować kampanie we własnym zakresie?

 

Głównym problemem świeżo upieczonych przedsiębiorców jest pragnienie zrobienia wszystkiego jednocześnie. Niestety marketing to branża, którą trzeba dokładnie zgłębić, by móc działać skutecznie. Zarówno Linkedin, jak i Instagram rządzą się swoimi prawami. Każda z tych platform posiada różniących się od siebie użytkowników, którzy mają inne wymagania. Formą przekazu, jaką wykorzystuje Instagram jest przede wszystkim obraz. Skuteczne działanie możliwe jest tylko wtedy, kiedy zna się trendy panujące obecnie na tym konkretnym portalu. Moda na kompozycje znajdujące się na fotografiach można dopasować do każdej branży, co przyczynia się do zdobywania kolejnych followersów. Niedostosowanie się do tych zasad skutkować będzie słabym zainteresowaniem ze strony obserwujących i potencjalnych klientów firmy, co przyczyni się do hamowania jej rozwoju i zysków, które mogłaby przynieść.

 

Czy zlecić prowadzenie kampanii profesjonalistom?

 

Jeśli przedsiębiorcy zależy na szybkim rozwoju swojej firmy takie działanie jest nawet konieczne. Fabryka Marketingu to dom mediowy z Warszawy, który od lat prowadzi kampanie na Linkedin i Instagramie i uczula, jak ważne jest dopasowanie swojego profilu do obecnie panujących norm przyjętych przez społeczności tych dwóch portali. Choć w sieci znaleźć można wiele poradników dotyczących tego, jakie treści na profilach przynoszą najlepsze efekty, to często potrzeba czegoś więcej, by zainteresować innych usługami bądź produktami swojej firmy. Korzystanie z pomocy domu mediowego przynosi wiele korzyści, ponieważ wszelkie działania związane z kampanią zleca się tak naprawdę ludziom, którzy mają olbrzymie doświadczenie w tym co robią, a to z kolei wiąże się ze skutecznością i rozwojem marki.