Aktualności
Cucaburra podąża w stronę marketingu B2B. Agencja ma nową strategię

Agencja marketingowa Cucaburra przechodzi strategiczny rebranding, koncentrując się na skutecznym wsparciu marketingowym firm z sektora B2B. Jego celem jest kompleksowe marketingowe wsparcie klientów z branży technologicznej, przemysłowej i usług biznesowych w efektywnych działaniach kreowania wizerunku i zwiększania sprzedaży.
Agencja Cucaburra, działająca do tej pory głównie w obszarach brandingu i projektowania identyfikacji wizualnych zmienia swój model. Po 7 latach obecności na rynku staje się wyspecjalizowanym partnerem w marketingu B2B. Ewolucja odzwierciedla rozwój, nabyte doświadczenie i odpowiada na potrzeby docelowych klientów.
Od brandingu do kompleksowego marketingu B2B
Zmianę wyjaśnia Krzysztof Karaś, założyciel agencji Cucaburra, podkreślając, że jest ona naturalnym efektem dotychczasowej działalności.
– Nasza ewolucja w wyspecjalizowaną agencję marketingu B2B to wynik zdobytego doświadczenia i zrealizowanych projektów. Pracując z firmami z branż technologicznych i przemysłowych, rozwinęliśmy umiejętność skutecznego łączenia działań wizerunkowych z marketingiem operacyjnym, poprzez którą wzmacniamy marki naszych klientów i prowadzimy do wzrostu ich sprzedaży. Zdecydowaliśmy się mocniej skoncentrować na tym kierunku i włączyć usługę kreowanie marki w szerszy konspekt obsługi marketingowej – wyjaśnia Karaś.
Poszerzona oferta to więcej możliwości
Agencja nadal oferuje usługi brandingowe, takie jak analiza i strategia marki czy projektowanie identyfikacji wizualnych i logo, jednak są one teraz integralną częścią szerszej strategii, mającej na celu kompleksowe wsparcie klienta B2B w jego działaniach marketingowych. Poszerzony zakres usług agencji to między innymi content marketing B2B, tworzenie stron internetowych generujących leady, pozycjonowanie czy komunikacja PR.
Cucaburra stawia na konkret i merytorykę, zapewniając firmom z sektorów B2B rozwiązania, które przekładają się na wzrost sprzedaży, budowanie zaufania i kreowanie silnej marki.
W ramach rebrandingu Cucaburra nie tylko poszerzyła ofertę, ale także odświeżyła identyfikację wizualną i uruchomiła nową stronę internetową. Nowy, minimalistyczny i przejrzysty styl odzwierciedla przejrzystość współpracy i skoncentrowanie na wynikach klientów.
O agencji Cucaburra
Cucaburra to agencja marketingu B2B, wyspecjalizowana w strategicznym rozwoju sprzedaży i generowaniu leadów dla firm z sektorów technologii, IT, przemysłu, produkcji oraz usług dla biznesu. Agencja skutecznie łączy branding z kompleksowymi działaniami marketingowymi B2B, opierając się na wieloletnim doświadczeniu i udanych projektach dla różnorodnych marek z rynku biznesowego.