Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Colours Factory o przyszłości druku reklamowego

Colours Factory o przyszłości druku reklamowego
2011-06-15

Już w latach osiemdziesiątych XV wieku, w trzydzieści lat po wynalezieniu przez Gutenberg’a ruchomej czcionki, wydrukowano w Anglii pierwszą reklamę prasową. Rozwój edukacji i szkolnictwa sprawił, że słowo pisane ewoluowało, a wraz z nim pomysły na promocję produktów. Dziś pomimo informatyzacji i wzrastającej popularności nośników elektronicznych, w dalszym ciągu niezastąpioną i najważniejszą sferą reklamy jest poligrafia. Rozróżniamy kilka technologii druku, są wśród nich między innymi druk offsetowy, cyfrowy i sitodruk. Offset to metoda wytwarzania dużej ilości odbitek w krótkim czasie. Druk ten stał się jedną z najpowszechniejszych technologii, wykorzystywaną szczególnie w reklamie, podczas tworzenia obszernych nakładów i dużych formatów.

 

Współczesny klient, niezależnie od tego czy przygotowuje kampanie prowadzone w punktach sprzedaży, outdoorowe, czy też zleca wydawnictwa wewnętrzne, oczekuje od drukarni szybkiej i kompleksowej obsługi, w skład której wchodzi doradztwo, skład, produkcja i dystrybucja materiałów. Drukarnia powinna zagwarantować kontrahentom pełną elastyczność podczas dopasowywania produktów, terminów i cen.

 

Trzymamy rękę na pulsie i cały czas inwestujemy w zaawansowane technologie. Bezustannie staramy się usprawniać świadczone przez nas usługi. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi, możemy skrócić procesy technologiczne i zaoferować kontrahentom atrakcyjne ceny. Mamy świadomość, że rozwój naszych klientów i Colours Factory idą w parze” – opowiada Kamil Nagórka, członek zarządu Colours Factory.

 

Dlatego spółka Colours Factory poszerzyła współpracę z marką Heidelberg – producentem maszyn drukarskich. Najnowszy nabytek drukarni, to urządzenie, które pozwala na fachowe i szybkie zrealizowanie nawet bardzo skomplikowanych zleceń poligraficznych.

Jedyny w segmencie drukarni reklamowych Heidelberg  Speedmaster  XL162-4+LX4 służy do offsetowego druku arkuszowego. Maszyna pozwala zadrukować do 15.000 arkuszy formatu 119x162 cm w ciągu jednej godziny. W tej konfiguracji Speedmaster XL162 posiada 4 zespoły drukujące oraz zespół lakierujący. W drukarni wspomagają go jeszcze trzy pełnoformatowe offsetowe maszyny drukujące Heidelberg Speedmaster posiadające łącznie 21 agregatów” – komentuje Tomasz Pawlicki, Dyrektor Marketingu w Heidelberg Polska.


Oznacza to, że Colours Factory w 24h jest w stanie wydrukować ponad 7.500.000 dwustronnie zadrukowanych ulotek formatu A4. Większość drukarni na wyprodukowanie billboardu w formacie 504x238 potrzebuje minimum 24 godziny. Wiąże się to z długim procesem schnięcia. Dzięki nowemu Heidelberg’owi, Colours Factory przyspiesza proces i nakład 500 sztuk billboardów ekspediuje już w 4 godziny od otrzymania plików klienta. Zyskują na tym na przykład sieci handlowe, które często czekają do ostatniej chwili z ustaleniem cen produktów prezentowanych w promocji. Formaty outdoorowe takie jak plakat 6x3 m drukarnia produkuje w 6 godzin. Niewątpliwym atutem jest fakt, że firma oferuje również wyklejanie BB na terenie całego kraju.


Konsekwentna inwestycja w najnowsze technologie, sprawiła że Colours Factory jako jedna z nielicznych drukarni w Polsce otrzyma prawo do posługiwania się tytułem Technology by Heidelberg.

 

Źródło: www.coloursfactory.pl