Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Bramy reklamowe – skuteczny marketing dla organizatorów wydarzeń

Bramy reklamowe – skuteczny marketing dla organizatorów wydarzeń
2018-01-23


Pneumatyczne bramy reklamowe mają wiele zalet: są oryginalne, atrakcyjne wizualnie, łatwe w transporcie oraz w montażu. Te i inne korzyści płynące z używania bram reklamowych  sprawiają, że cieszą się one coraz większą popularnością. Kto korzysta z nich najczęściej i które ich cechy użytkownicy cenią najbardziej?

Bramy reklamowe dla organizatorów wydarzeń sportowych

Dmuchane bramy reklamowe to świetna metoda marketingowa dla wszystkich organizatorów wydarzeń sportowych, takich jak maratony, biegi przełajowe, wyścigi kolarskie, a nawet konkursy dla zwierząt, takie jak dog agility. Wykonane z mocnej tkaniny poliestrowej, mogą być wykorzystywane wielokrotnie. Co więcej, jedna brama reklamowa za każdym razem może być nośnikiem innych reklam i logotypów – wystarczy zamówić bramę w wybranym kolorze wraz z odpowiednio przygotowanym miejscem na bannery, a następnie wymieniać je wedle własnych potrzeb.

Dmuchańce na koncerty, festiwale i inne imprezy kulturalne

Dmuchane bramy reklamowe to także jeden z ulubionych metod marketingowych organizatorów wydarzeń kulturalnych, takich jak koncerty organizowane na świeżym powietrzu oraz festiwale muzyczne i filmowe. Możliwość wyboru koloru, wzoru oraz kształtu bramy umożliwia jej dopasowanie do charakteru wydarzenia i motywów przewodnich danej imprezy kulturalnej. Lekkość i łatwość montażu to kolejne zalety tego rozwiązania, umożliwiające zainstalowanie dmuchanej bramy w wybranym miejscu w mniej niż 3 minuty.

Pneumatyczna brama na targach i wystawach

Brama reklamowa to także fantastyczny sposób na promocję wystawców na różnorodnych targach. Duża powierzchnia reklamowa, sięgająca aż 158 metrów kwadratowych, pozwala na wyraźną ekspozycję nawet kilkunastu logotypów sponsorów czy też partnerów medialnych. Dla osób, które chcą wyeksponować możliwie dużą ilość haseł reklamowych w czytelny, wyraźny sposób, doskonałym wyborem będzie pneumatyczna brama w kształcie łuku, która pozwala na umieszczenie nawet 8 reklam o wielkości 0,9 m x 1,6 m z jednej strony bramy.

Twój kolor i kształt, nasza produkcja

Dmuchane bramy reklamowe mają wiele zastosowań, a koncerty, wyścigi czy targi handlowe to tylko niektóre z wydarzeń, w trakcie których spełnią swoje zadanie. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zastosować je w zupełnie innych warunkach – wystarczy, że wybierzesz odpowiedni kształt, kolor oraz wielkość, a my wyprodukujemy je dla Ciebie w ciągu 7-10 dni, abyś mógł je zastosować podczas organizowanych przez siebie wydarzeń.

Więcej na: http://inventini.com/dmuchance-reklamowe/bramy-reklamowe/